Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kan man göra det från utlandet med, skall testa sen, köpte en Samsung S2 32gb 8.0, 12.300 bath på flygplatsen med taxfree och en hel del rabatt, slängde på mig några rabattkort, kostade 4700 på elgiganten.
https://www.storytel.se/ Kostar förvisso en liten slant men det finns ett oändligt antal titlar i olika kategorier att välja på. Enklast är sen att ladda ner vald bok i telefonen och det funkar i Thailand också.
Kan man göra det från utlandet med, skall testa sen, köpte en Samsung S2 32gb 8.0, 12.300 bath på flygplatsen med taxfree och en hel del rabatt, slängde på mig några rabattkort, kostade 4700 på elgiganten.
Använder en Letto läsplatta. och Fick Hjälp av Stockholms stads bibliotek med lånekort och kod.,som jag sökte från Thailand. Inga problem. Har fungerat hur bra som helst i många år nu. Sen kan man ju be någon vän hemma i Sverige fixa både låne korts nummer och kod från andra bibliotek.Det är slut jagat efter böcker.
Använder en Letto läsplatta sen några år.fick hjälp från Stockholms stads bibliotek med lånekorts nummer och kod från Thailand. om det inte fungerar så kan du be någon kompis att fixa det och använda hans nr och kod. Stockholms stads bibliotek får du låna 5 böcker i veckan övriga bibliotek 2. Slut jagat efter böcker är det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.