Extrem hetta

Sluta att va en tonåring, nu ska jag gå och duscha,sedan får vi se vad som kommer att hända. Ha det så gött och jag hoppas att du saknar Thailand (korat)
Thailand är alltid bäst.

Även att inte många här tycker det.

Tråkigt att två bilder på termometrar, från ett annat land. retat upp dig så kopiöst dock.

Jag har alltid haft mina funderingar på broderns konto (n) och för inte så länge sedan kom en ledande företrädare för forumet fram och avslöjade vad som kan ha varit anledningen till att brodern tyvärr aldrig dök upp på Buddy Beer.
När var träffen du var på som brodern inte dök upp på?
Bestämnde ni att träffas via thaisnack eller på mpr?

Som sagt var...

Men skulle detta betyda?

Mer än att det är ett personangrepp. Och strider mot forumreglerna.
Jag får väl utse mig själv till oberoende skiljedomare. Och som nytillträdd sådan kan jag konstatera att här icke förekommer några personangrepp av allvarligare slag, dock ett visst mått av lättkränkthet. Vilket enbart triggar debattörerna till fortsatta spydigheter för att trigga denna lättkränkthet ytterligare.

Att upprepade gånger yla om forumreglerna gällande personangrepp för en sådan sak ter sig enbart löjligt. Man får i så fall läsa på om reglerna vad gäller trivseln på forumet, upprepat ältande om än det ena och än det andra befrämjar knappast nämnda trivsel.

Jag får väl utse mig själv till oberoende skiljedomare. Och som nytillträdd sådan kan jag konstatera att här icke förekommer några personangrepp av allvarligare slag, dock ett visst mått av lättkränkthet. Vilket enbart triggar debattörerna till fortsatta spydigheter för att trigga denna lättkränkthet ytterligare.

Att upprepade gånger yla om forumreglerna gällande personangrepp för en sådan sak ter sig enbart löjligt. Man får i så fall läsa på om reglerna vad gäller trivseln på forumet, upprepat ältande om än det ena och än det andra befrämjar knappast nämnda trivsel.
Skönt att det är högt i tak här inne.

Skulle bli jäkligt töntigt annars!

Men nu tillbaka till den extrema hettan, det verkar som om ryss eller Finlands värmen kommit till huvudstaden 24 grader redan innan klockan 10, soltid, dvs inte klock eller internet tid.

Och på radion varnas det för solen, som inte är starkast på våren.

17155905199603878713290712541201.jpg

Skönt att det är högt i tak här inne.

Skulle bli jäkligt töntigt annars!

Men nu tillbaka till den extrema hettan, det verkar som om ryss eller Finlands värmen kommit till huvudstaden 24 grader redan innan klockan 10, soltid, dvs inte klock eller internet tid.

Och på radion varnas det för solen, som inte är starkast på våren.

17155905199603878713290712541201.jpg
Och ältandet fortsatte direkt 5555 Fan tror jag blev kränkt nu :laugh2:

Verkligen fel.

Jag har varit på en forum träff med BTT på kha sarn road, på lucky beer.

Det var en äkta forumträff som enligt vissa inte finns.

Tyvärr kom inte brodern, hans konto var tydligen kapat...,...

Där pratar vi om tiden på maipenrai och ett helt gäng som försökte få bort mig från forumet via diverse småaktigheter.

Är du överraskad om någon eller några lyckades kapa mitt konto? När till och med forumvärdarna var inblandade i smutsspelet.

BTT

Tillbaka
Topp