Extrem hetta

Där pratar vi om tiden på maipenrai och ett helt gäng som försökte få bort mig från forumet via diverse småaktigheter.

Är du överraskad om någon eller några lyckades kapa mitt konto? När till och med forumvärdarna var inblandade i smutsspelet.

BTT
Nä, jag är bara besviken för att "du" inte kom. Hade blivit den minsta och bästa forumträffen i världshistorien.

Hoppas det kommer nya tillfällen på nåt extremt varmt ställe.

Nä, jag är bara besviken för att "du" inte kom. Hade blivit den minsta och bästa forumträffen i världshistorien.

Hoppas det kommer nya tillfällen på nåt extremt varmt ställe.

Ja och nästa gång hoppas jag det är jag som kommer med inbjudan och inga som lurar iväg till någon bar någonstans.

BTT

Och ältandet fortsätter, om än i förtäckta ordalag. :thumbsdown:
Det var det där med högt i tak.

Jag är säker på att du är varmt välkommen du också. Extremt varmt.

Brodern kommer säkert med en egen tråd i frågan vad det lider så kan den här tråden handla om temperaturen alena.

Var ju apknug som nämnde lucky bar på khaosanroad.

BTT
Javisst jag la ut lite information om temperaturen och en annan medlem skrev att jag "är störta skit stöveln på denna jord" som inte vågar komma på forumträffar. Vilket naturligtvis inte hade nåt med vädret eller nåt annat att göra.

Så jag berättade om att jag varit på en träff på Kao Sarn Road, på en restaurang som har öl i namnet.

Men nu lämnar vi denna tråd till det extrema vädret!

Javisst jag la ut lite information om temperaturen och en annan medlem skrev att jag "är störta skit stöveln på denna jord" som inte vågar komma på forumträffar. Vilket naturligtvis inte hade nåt med vädret eller nåt annat att göra.

Så jag berättade om att jag varit på en träff på Kao Sarn Road, på en restaurang som har öl i namnet.

Men nu lämnar vi denna tråd till det extrema vädret!

Ja men det va ju skönt att det enbart handlade om en helt vanlig, alldaglig restaurang utan konstiga associationer.

Associationer är känsligt på forumet.

BTT

Det verkar, tyvärr, som andra delar av Asien Pakistan får smaka på äkta extrem väder, enligt Aftonbladet är det 52 grader på kvicksilvret, äkta upp mätt enligt Anders Celsius skala ingen hittepå värme "känns som".

"Temperaturen i Pakistan är på väg mot rekord.

Den långvariga värmeböljan har nu skickat upp kvicksilvret till 52 grader Celsius."

Värmebölja i Pakistan – på väg mot nytt rekord. Forskare och myndigheter: Beror på klimatförändringarna - Värmebölja i Pakistan – på väg mot nytt rekord

Det har vert svärt varmt i Thailand , som merkas på koral-bleking i havet

Tillbaka
Topp