Färska bröllopspriser i Isan

Vilka VI ? Du och svinskiten ?? Gammalt svar på ditt påstående ;) Eller kanske du och dina löss :)

Jo och vi är ju lite skeptiska till dig ;)
Vilka VI ? Du och svinskiten ?? Gammalt svar på ditt påstående ;) Eller kanske du och dina löss :)
Suck... Svårt för humor?

Det beror ju lite på hur man menar också, tycker jag. Man kanske säger att man är lite skeptiskt till någon, men egentligen menar att man är skeptisk till vissa av en persons meningar. Det senare händer ju ganska ofta, och det kan ju vara bara det att man har lite olika bakgrund (oilka information, preferenser, erfarenheter eller något i den stillen).

Ja, jag vet inte vad det handlar om, så jag kanske inte borde lagt mig i. Det var bara en tanke som dök upp. :)

Senast redigerad av en moderator:
Benämningen VI är inte en person , det innebär då i så fall att han har fått i upogift eller tagit som sin uppgift att uttala sig för fler än sig själv ....:):):)

Frogfish skrev:
En del tycker det är viktigt att ha rätt, och en del av oss andra tycker det är viktigt att det blir rätt. Vi är alla olika här i världen:thumbsup:

Jo, och inte bara en , tycker att ge genmäle på dumma inlägg är ganska relevant ..
Men nu skiter jag i denna tråd :)

Frogfish skrev:
En del tycker det är viktigt att ha rätt, och en del av oss andra tycker det är viktigt att det blir rätt. Vi är alla olika här i världen:thumbsup:

Jo, och inte bara en , tycker att ge genmäle på dumma inlägg är ganska relevant ..
Men nu skiter jag i denna tråd :)

Nu blir det ju mer offT, men men.

Jag har lite svårt att förstå vad du menar. Men iom att du citerade mig så kanske du vill mig nåt? Har du lust att förtydliga så kanske du kan få svar på din fråga (om det var en fråga)?

Nu blir det ju mer offT, men men.

Jag har lite svårt att förstå vad du menar. Men iom att du citerade mig så kanske du vill mig nåt? Har du lust att förtydliga så kanske du kan få svar på din fråga (om det var en fråga)?

Gissar att @Phonta antyder att du också varit OT med dina inlägg för att sedan påpeka att folk har svårt att hålla sig till ämnet.

Tillbaka
Topp