Familjetråden Ubon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Danstruppen

lunch 072.jpg

lunch 081.jpg

Avslutning med obligatorisk fotografering

Efter 2 timmar tröttnade jag och tog en promenad, uppskattar området till ungefär 10 hektar, och på min vandring så hittade jag ett (1) papper på backen, tror nog att detta
hade hamnat där av misstag, rent och snyggt.

En heldag och mycket trevligt

lunch 116.jpg

lunch 121.jpg

lunch 122.jpg

Tar en väldans tid att lägga in bilder :( sorry, blev en dublett, och hur får man bort den ena?

Cluster 148.jpg

samma igen, 2 blombilder, istället för den ena som skulle vara en ödla, datorn gör lite som den vill......provar med den sista ödlan

Glock 152.jpg

Glock 141.jpg

Nu var det dags att säga farväl för denna gång, eller på återseende....

Dags att packa, flyget väntar inte på eftersläntrare,

Nåväl, när det gäller tävling om bilder så var det så att ja la in bilder och vid kontroll så
kom jag fram till att det var 11 bilder och reglerna säger högst 10 bilder så jag ansåg att det var bättre att jag tog bort bilderna än att någon "mästerskribent" skulle skrika i högan sky att detta är inte i enlighet med reglerna, så dessa bilder är borta från tävlingen och visas endast på denna sida, få se om jag kan finna på några andra bilder att ställa upp med i tävlingen.........

Och hur har då min resa varit under dessa 5 månader, jodå, inte ska jag klaga, på alla dom utflykter vi har gjort runt om i Thailand, och varför har jag inte skrivit om dessa, låt mig säga så här, om det finns en "mästerskribent" som tycker att Ubon svamlar, kan inte ett skit, inte mycket av vad Ubon skriver är sanning, samt att "mästerskribenten" tycker att Ubon kan ju hålla sig till sin tråd................
varför ska jag då ta min tid till att skriva? så ni läsare får hålla till godo med "mästerskribentens" resor på cykel, besök på resort och sjukhus.

ha det gott

Ubon

Blandat 290.jpg

Ins long 191.jpg

Tycker nog att vinterhalvåret passar mig att tillbringa i Thailand, lite resor runt om i landet, kolla läget om man säger.

Crash 186.jpg

Crash 162.jpg

Glad påsk, för vem? nästa gång blir det väl camodräkt?

Och så kör vi en hanne bronze hybro

Crash 156.jpg

Crash 188.jpg

"Ubon " sa:
Nu var det dags att säga farväl för denna gång, eller på återseende....

Dags att packa, flyget väntar inte på eftersläntrare,

Nåväl, när det gäller tävling om bilder så var det så att ja la in bilder och vid kontroll så
kom jag fram till att det var 11 bilder och reglerna säger högst 10 bilder så jag ansåg att det var bättre att jag tog bort bilderna än att någon "mästerskribent" skulle skrika i högan sky att detta är inte i enlighet med reglerna, så dessa bilder är borta från tävlingen och visas endast på denna sida, få se om jag kan finna på några andra bilder att ställa upp med i tävlingen.........

Och hur har då min resa varit under dessa 5 månader, jodå, inte ska jag klaga, på alla dom utflykter vi har gjort runt om i Thailand, och varför har jag inte skrivit om dessa, låt mig säga så här, om det finns en "mästerskribent" som tycker att Ubon svamlar, kan inte ett skit, inte mycket av vad Ubon skriver är sanning, samt att "mästerskribenten" tycker att Ubon kan ju hålla sig till sin tråd................
varför ska jag då ta min tid till att skriva? så ni läsare får hålla till godo med "mästerskribentens" resor på cykel, besök på resort och sjukhus.

ha det gott

Ubon

Tack för en underbar "familjetråd".

Du är du och legolas är legolas, ni får plats på forumet båda två.
Jag personligen tycker om era "dagböcker", ingen är bättre än den andre. Dom är olika, men det är vi som läser också.
Så Ubon, snälla skriv och berätta om dina upplevelser.

"Ann64 " sa:
Tack för en underbar "familjetråd".

Du är du och legolas är legolas, ni får plats på forumet båda två.
Jag personligen tycker om era "dagböcker", ingen är bättre än den andre. Dom är olika, men det är vi som läser också.
Så Ubon, snälla skriv och berätta om dina upplevelser.

Håller me Ann det e kul o läsa bägges trådar så gör nu som hon säger o skriv o berätta lite va som hänt under resans gång

micke

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp