Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
På TS-teamets vägnar vill jag önska samtliga medlemmar en riktigt Glad Påsk med en massa godsaker såsom ägg, sill, godis och allt annat smått och gott!!
På TS-teamets vägnar vill jag önska samtliga medlemmar en riktigt Glad Påsk med en massa godsaker såsom ägg, sill, godis och allt annat smått och gott!!
Tack det samma fast här firar man inte påsk så det blir inget med det fast nästa vecka är det Songranfestival och så blir man nästan rädd för firandet, bara nästan .
Glad påsk.
Glad Påsk till alla som firar påsk! Här i buffelbyn är det ju meningslöst, snart är det Song Krahn och vi får spara oss till dess, dessutom ruggar hönsen och värper inte.. så påsk hoppar jag över.
Här är det riktigt Påskfirande som slår den svenska Asa-varianten med påskkärringar och Blåkulla.
Det är på blodigt allvar och i kristendomens tecken. Inte ens ett varuhus är öppet, bara 7Eleven är i gång.
Tog några bilder från Phil News då paraden i city var efter mörkrets inträde.
Över hundra ekipage deltog och 50.000 personer i city.
Det är en av de viktigaste högtiderna eller kanske rent av den största under året.
Glad Påsk alla glada!
Här på Teneriffa har man varje Långfredag ett påkostat spel där byborna i Adeje medverkar.
Det verkar som man kan följa det hela via denna länk:
Glad Påsk alla glada!
Här på Teneriffa har man varje Långfredag ett påkostat spel där byborna i Adeje medverkar.
Själv är jag på "värkstan" å jobbe som vanligt! Mycket nu om man skall upp i 100,- milles omsättningen! Men lördag är det en leding dag, då jobbar jag ute på Gålö med T28!
Glad Påsk alla glada!
Jag vill påminna om att vi kanske inte "firar" påsken i samma bemärkelsen hela helgen som ex jul, då föddes som bekant Jesus. Den kristna påsken firas för att vi ska påminnas om Jesu lidande, död och uppståndelse.
På påskdagens morgon, eller förmiddag, firar vi dock att Jesus har uppstått. Det är en glad gudstjänst som tyvärr kommit i skymundan för julottan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.