Vad har gjort dig särskild glad idag ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu har jag tänkt efter över nåt kul som har hänt idag. Och svaret är, NADA.

Sedan har jag tänkt om jag skulle fuska lite och skriva vad som hänt i veckan, och det har jag gjort nu.
.
.
.
NADA.

Lite vardags lycka kan man ju ha, men inga saker utöver det vanliga.

Jo, jävlar.
Jag har ju bokat biljetter till Thailand tidigare i år. Den dagen var jag glad!
Sedan kommer jag att bli glad när jag åker också.
Dessutom har jag ytterligare en till biljett att boka och då betyder det att jag ska åka två ggr.

Summa summarum.
Detta år kommer jag att ha totalt fyra glada dagar!

"andrejsdenruskige " sa:
Nu har jag tänkt efter över nåt kul som har hänt idag. Och svaret är, NADA.

Sedan har jag tänkt om jag skulle fuska lite och skriva vad som hänt i veckan, och det har jag gjort nu.
.
.
.
NADA.

Lite vardags lycka kan man ju ha, men inga saker utöver det vanliga.

Jo, [¤#@@¤%]r.
Jag har ju bokat biljetter till Thailand tidigare i år. Den dagen var jag glad!
Sedan kommer jag att bli glad när jag åker också.
Dessutom har jag ytterligare en till biljett att boka och då betyder det att jag ska åka två ggr.

Summa summarum.
Detta år kommer jag att ha totalt fyra glada dagar!
Lite glad blir man väl när inte varenda dag blir förstörd när man tittar sej i spegeln :D

"legolas " sa:
andrejsdenruskige!! Du har ju missat en del här märker jag.... varje dag i Thailand när du kommer hit blir en lycklig och glad dag. Så om du stannar här 30 dagar, så har du 34 glada dagar....

Nja, både rätt och fel.

Har jag roligt så är jag glad.
Har jag roligt och är glad så kommer frun garanterat att bli förbannad. En förbannad fru gör att det roliga glöms bort och man åter igen kan räkna bort det roliga. Det tar på något sätt ut varann.

Tanken var go' men det funkar inte så hos oss ;)

"Rolf " sa:
Gazton är du bra på att beskära träd, eller tjuvläser du i boka först ;)
Tycker det är lite knepigt, på hösten säger man att den ska bort, nu då har man ingen aning om var genen är.
Men vi gör väl som vanligt låt solen flöda i grenverket. Lycka till :thumbsup:

Sorry jag såg inte detta innan.
Jag tar först och främst bort grenar som pekar nedåt, sen klipper jag snett nedåt ett par centimeter från stammen. sen kan man klippa ytterst på grenarna så här års.

Svårt att förklara i text.

Andrejsdenruskige:
Du får snart komma hem till frun och din underbara dotter. Där har du nått att glädjas åt. :)

"andrejsdenruskige " sa:
Nja, både rätt och fel.

Har jag roligt och är glad så kommer frun garanterat att bli förbannad. En förbannad fru gör att det roliga glöms bort och man åter igen kan räkna bort det roliga. Det tar på något sätt ut varann.

Haha enkel mattematik! :thumbsup: jag ger dig tummen upp för att förklara det så bra och enkelt inte för att det är så ;)

"andrejsdenruskige " sa:
Nja, både rätt och fel.

Sådana inlägg älskar vi här!

ja såna kan dom vara dom små liven. Vill man veta vad hon vill, sätt dej i din skönaste fåtölj och gör ingenting.

"Jo-Be " sa:
Gaz!!!

BECKSVART é också bra... Då slipper man se skiten som går i mörkret ;D :D ;D Jo-Be

Nä.. Becksvart får mig att tänka på mina lungor och min lever... ingen trevlig tanke....

När jag fick syn på att "Potatishandlaren" med Lars Molin sänds på TV ikväll ..... det och en grillad kyckling blir ett värdigt avslut på denna helg :p :thumbsup:

"Arnold Layne " sa:
När jag fick syn på att "Potatishandlaren" med Lars Molin sänds på TV ikväll ..... det och en grillad kyckling blir ett värdigt avslut på denna helg :p :thumbsup:

Fan vilken bra och rolig film det är. Glömmer aldrig när dom ligger i soffan och den rasar ihop. Grymma skådespelarprestationer. ;D ;D ;D

Nu blev jag också glad! :thumbsup:

Det här gör mig glad!
Nyskottad altan, strålande sol och dropp från taken :)

HPIM1462.jpg

Jädrans vad snö du har. Nu får vi verkligen hoppas att det går åt rätt håll så man kan ställa ut trädgårdsmöblerna

Mycket gör mig glad, men trots allt den som förgyller min dag bäst är tjejen min.

Gårdagen gjorde mig glad :)

utöver det så är jag glad att våren/sommaren äntligen har kommit.
I julas så sas det att denna första halvan på detta året skulle vara riktiga oxveckor, vi har ju inte haft någon extra ledighet förutom i påskas och nu denna helgen, och så kom denna fantastiska värmen samtidigt. :thumbsup:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar