Gotland In Patong

 

Gottland

Forumveteran
Min första hydda i Phuket
gotland inn (2).jpg


Gotland inn (7).jpg
 
Fin fina bilder Gottland, jag vet ju att du har en hel del gamla bilder som är intressanta att titta på. Många av oss här har ju inga minnen från Phuket o Bangkok från den tiden.
Har du tid och lust så skriv gärna några historier också i en ny tråd, ex när du körde mc från Phuket till Bangkok.
 
Jag hade äran att träffa Gotland när jag seglade från Singapore till Göteborg i en Maxi77.v1980. Vi lade till vid Patong beach. Fem barer på stranden, en av dem var Gotland inn där ägaren bodde under bardisken med sin fru....

0d621d1fb65bcbbb2221d8c0033d9b77.jpg
 
När man ser dessa bilder det känns lite tråkigt att man inte är 50-60 talist, hade velat vara med där på den tiden ;)

Håller med hade förfrågningar på 80 talet om å haka på dit men då var det först flickvän troligen en del fördomar å sen så var det åka med club 33 som gällde [emoji15], känner några som brukade hänga på hans bar så han var känd redan då.
 
Håller med hade förfrågningar på 80 talet om å haka på dit men då var det först flickvän troligen en del fördomar å sen så var det åka med club 33 som gällde [emoji15], känner några som brukade hänga på hans bar så han var känd redan då.
Club 33, herregud. Åkte till Gran Canaria en gång med dom, tror det var 1979. Det är enda gången jag mer eller mindre var konstant berusad i en hel vecka. Ursäkta OT men jag kunde inte låta bli.

Men vilken enorm skillnad det är på Patong då och nu, det är banne mig otroligt. Jättekul att se!! :thumbsup:
 
Club 33, herregud. Åkte till Gran Canaria en gång med dom, tror det var 1979. Det är enda gången jag mer eller mindre var konstant berusad i en hel vecka. Ursäkta OT men jag kunde inte låta bli.

Men vilken enorm skillnad det är på Patong då och nu, det är banne mig otroligt. Jättekul att se!! :thumbsup:

Åkte ett par gånger på 80-talet med club 33 till Innsbruck. Det var tider det.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
A
G
Svar
4
Visningar
2 K
Gazton
G
 
Tillbaka
Topp