Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tjejen gillar inte det men vi har halkfritt överallt utom i vardags och sovrummen av estetiska skäl och funkar kanon.Men farligt när det regnar.
Funkar bra med klinkets på uppfarten med det har vi.Så kom äntligen lite bilder på hur gräsmattan tagit sig.
Tycker efter hur det såg ut när dom la mattan med för mycket mellanrum att det tagit sig bra
Så tror det kommer bli riktigt bra tills vi kommer ner
Ni som har cement runt huset, går det med högtryckstvätt få bort den svarta beläggning som blivit? Funderar på att lägga klinker förutom på uppfarten.
Ja, du har lite tur att det växer i ThailandSå kom äntligen lite bilder på hur gräsmattan tagit sig.
Tycker efter hur det såg ut när dom la mattan med för mycket mellanrum att det tagit sig bra
Ni som har cement runt huset, går det med högtryckstvätt få bort den svarta beläggning som blivit? Funderar på att lägga klinker förutom på uppfarten.
Lägg klinker överallt. Snyggt och lätt och hålla rent.Så kom äntligen lite bilder på hur gräsmattan tagit sig.
SnyggtLägg klinker överallt. Snyggt och lätt och hålla rent.
Du kan få dom hur billiga och dyra som du vill.Snyggt
Får man vara fräck å fråga vad du gav per m2? Ser ut som 40×40 plattor.
600 är ju rena reapriset om man jämför här i Sverigeoch eftersom jag tagit till mig rådet att inte satsa mer än jag har råd att förlora blir det nog 72 baht plattornaDu kan få dom hur billiga och dyra som du vill.
Frugan köpte sina och kostade 64tb m2 på baksidan och frammsidan kostade 72 tb m2
Så om du vill ha det flott kan du köpa för 600tb och upp m2
Men du skall veta att det är klass 3600 är ju rena reapriset om man jämför här i Sverigeoch eftersom jag tagit till mig rådet att inte satsa mer än jag har råd att förlora blir det nog 72 baht plattorna
Dom som kostar 600 bahtFrågan är vilken storlek som håller bäst, 30×30 eller 40×40.
Jo, jag är medveten att man får vad man betalar för. Kommer köpa något med bra bärighetMen du skall veta att det är klass 3
Med en kostnad på 72 baht kan jag bygga jättelagerDom som kostar 600 baht
Du går ju efter billigaste så behöver inte tänka på hållbarheten, bara hur många du har i reserv
Omöjligt och säga men vi kan gå runt huset med dryga metern barfota.Snyggt
Får man vara fräck å fråga vad du gav per m2? Ser ut som 40×40 plattor.
Hoppsan nu kom tjejen med uppgifter, jobb 16 000 bath så klinker upp till oss.Omöjligt och säga men vi kan gå runt huset med dryga metern barfota.
Billigt är det.
Vild gissning då jag inte mätt 100m2 för 20 000 bath åven utan underlag
Jag bor i dock i ett havsturistläge och får betala mer.
Frågade kärringen men hon kom inte ihåg.