Här och där

Har sedan en tid problem med att lägga text mellan eller efter bilder här. Om jag gör det så läggs alla bilder in en gång till efter själva inlägget. Vad gör jag för fel.....eller har det blivit någon bugg? Det blir samma sak både med "bildsymbolen" och "gemet"....
Kanske något som hände efter senaste uppdateringen? Men låt oss se dina fantastiskt fina bilder trots det, dom vill vi inte missa. :wai:

Sticky rice med fläskkött för bara några få kronor i Phattalung. Gott och levererat i Greta-godkänd förpackning....

16-0610 Sticky rice och fläsk PHL.jpg

16-0609 Matsäck i bananblad PHL.jpg

För er som gillar indisk mat, men råkar befinna er i Chiang Mai. Testa nyöppnade Taj Mahal på Loi Kroh road. Mycket gott och prisvärt!

Var på gatan? Den är ju lång...
Mot vallgraven till eller mot floden?
Eller mitt emellan?

Vi har några favoritställen i CM som vi besöker varje resa. Men inte hittat något indiskt att addera till den listan ännu. Så dit tips skall absolut provas... om jag hittar det.. :rolleyes:

Närmare vallgraven nära ett 7-Eleven. Finns inte såå många såna längs gatan och de syns ju.....
Var på gatan? Den är ju lång...
Mot vallgraven till eller mot floden?
Eller mitt emellan?

Vi har några favoritställen i CM som vi besöker varje resa. Men inte hittat något indiskt att addera till den listan ännu. Så dit tips skall absolut provas... om jag hittar det.. :rolleyes:

För er som gillar indisk mat, men råkar befinna er i Chiang Mai. Testa nyöppnade Taj Mahal på Loi Kroh road. Mycket gott och prisvärt!
Ny öppnad?
Jag åt för 3- 4 år sedan på Taj Mahal och den var inte på Loi Kroh?
Jag vet att jag besökte Wat Chedi och gick kanske drygt 100 m.
Den lokalen var ingen spec.
Liten har jag för mig.
Är säker på att namnet var Taj Mahal.
Är det samma lokal vi pratar om?
Den som du besökte @Lung-Nok var den liten eller stor?
Har för mig att maten var okej men tycker att CM har ingen bra Indisk restaurang, det är mitt tycke.

Ny öppnad?
Jag åt för 3- 4 år sedan på Taj Mahal och den var inte på Loi Kroh?
Jag vet att jag besökte Wat Chedi och gick kanske drygt 100 m.
Den lokalen var ingen spec.
Liten har jag för mig.
Är säker på att namnet var Taj Mahal.
Är det samma lokal vi pratar om?
Den som du besökte @Lung-Nok var den liten eller stor?
Har för mig att maten var okej men tycker att CM har ingen bra Indisk restaurang, det är mitt tycke.

Rätt liten, stämmer med din, men inget annat. Enl "inkastaren" hade de bara funnits i en vecka. Kan förstås ha legat på annat ställe tidigare, men det sa han ingenting om. Maten står och faller med kocken och de byter ju anställning nu och då. Det finns restauranger med indisk mat även på Anusaarn Market, men har inte prövat dem.

Tillbaka
Topp