Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För några år sedan, minns ej exakt men kanske 2015-16 när Norwegian trafikerade Thailand kunde man lägga bud på uppgradering till business class från 1500 kr och uppåt. Jag lade bud på 1500 kr både för mig och min fru men tyvärr vann bara ett bud. Så det blev ett litet dilemma, min fru ville absolut inte sitta själv framme i business class så efter lite övertalning fick jag offra mig, kliva fram och sätta mig med välkomstdrinken.
Men till saken hör att min fru var fruktansvärt flygrädd så efter drinken fick jag gå tillbaka till frugan i economy class och sätta mig bredvid så hon kunde krama sönder min hand när vi lyfte från Arlanda.
Så man kan säga att jag både har åkt och inte åkt i business class.
Jag kan tillägga att frugans flygrädsla blivit mindre med åren och i takt med antalet flygresor.
Det tackar jag och särskilt min hand för.
Det kanske kallades premium class på den tiden?Norwegian hade aldrig business class vad jag minns
Förstår du vill jag svara, dom två gubbarna och du som åkt där, mycke pengar och spenderr dom för att flytta rumpanJa, då @Boa52 tror att det bara är Elon Musk och Jeff Bezos som tar upp platserna i den främre kabinen, så skapar jag en omröstning.
Har man jobbat i flygbranschen så......Hej
Hundratalet gånger och även Första klass ibland men då har jag väldigt sällan betalat för biljetterna själv.
Mvh isan lover
Mmm guldkort på thai verkar INTE göra att man blir uppgraderad. Tyvärr.Nej inte flygt nåt annat än boskapklass. Väntar på att få guldkort sen kanske.
Har redan en enkel till qatar att hämta ut men vet inte vad ja ska göra där 555
Förstår du vill jag svara, dom två gubbarna och du som åkt där, mycke pengar och spenderr dom för att flytta rumpan
Nej men man betalar med poäng.Mmm guldkort på thai verkar INTE göra att man blir uppgraderad. Tyvärr.