Har du tummen mitt i handen?

Har du tummen mitt i handen?

• Ja

Röster: 2 13.3%
  • Oftast

Röster: 2 13.3%
  • Nej

Röster: 11 73.3%

• Totala väljare
    15

Just med att meka med motorer så känner jag igen mig där. Verkstäder gnuggar nog händerna åt att vi finns.

@Janne, inget och skämmas för, du, kanske är bättre på andra saker, vilka jag kanske är usel på.
Tyvärr, måste jag medge att jag är den där frågvisa idioten som måste lösa problemet själv först, om jag i min tur inte fixar det, då och endast då går jag till den som kan fixa mitt problem.

Senast redigerad av en moderator:
@Pjodd, det finns inget skönare än att höra en rätt inställd V8 med andningsrör som levererar härligt muller, man får både ståpäls & lilla Henry i byxan står givakt.

Den största V8:an jag har skruvat på, var en Wärtisilä-Sulzer ombord på M/S Finnsailor.

M/S Finnsailor är väl om jag minns rätt en Nordö/Finnlines färja? Då kan det inte varit ngn liten historia:)
Sätta den på en tuk tuk så får man nog pumpa däcken lite extra:D

M/S Finnsailor är väl om jag minns rätt en Nordö/Finnlines färja? Då kan det inte varit ngn liten historia:)
Sätta den på en tuk tuk så får man nog pumpa däcken lite extra:D

55555! Good One

När jag var ombord, gick hon mellan Kapellskär - Nådendal, senare blev hon utflaggad och skickad till Italien för att segla i medelhavet av/för Grimaldi Rederiet.
Men hon var en Nordö färja tidigare, så minnet har inte svikit dig ännu...

Senast ändrad:
Ang. minnet @Pjodd, vänta bara på galopperande hästar och andra minnesförluster då vet man att det är dags att spika ihop lådan...

Heh, ska jag själv fixa träfracken så blir det silvertejp som gäller. Spiken jag använder har förmåga att krokna innan de når nästa bräda. Måste vara valet av spik, för min teknik är det inget fel på:rolleyes:.

3 timmar kvar till examination i fysik. Vad gör jag här:confused:

@Janne, inget och skämmas för, du, kanske är bättre på andra saker, vilka jag kanske är usel på.
Tyvärr, måste jag medge att jag är den där frågvisa idioten som måste lösa problemet själv först, om jag i min tur inte fixar det, då och endast då går jag till den som kan fixa mitt problem.
Nej, jag är bra på allt annat utan meka bilar och mc ... :D

Sen är nog du bra på massa du också!

Tillbaka
Topp