Vädret är alltid perfekt för mig.Regnar det ser jag på film eller tränar inne,,,är det sol så går jag ut och hittar på aktiviteter.Blåser det mycket så far jag ut och springer pga den friska luften
Varför klaga på något som är naturligt och återkommande i 365d x 90 + år när det är enklare att anpassa sig till förhållandet.De finns bättre saker att lägga ned energi på än detta mass ämne som diskuteras 24/7 om väder och vind överallt.Det är ju nästan ett fanatiskt ämne där folk verkar överraskad om inte solen finns där men som bekant så blir ju söderlänningar överaskade av vintern varje år trots att de upplevt detta i massvis mer år innan,,,,altzheimers?,,,,
Varför är det så dramatiskt om det inte är sol varje dag ?,,,,,,,naturen behöver regn och vind och likaså vi människor för varför uppskattar vi annars solen så mycket om vi inte hade "dåligt" väder emellanåt.Därför uppskattar jag regn,vind och blåst för när väl solen befinner sig där så njuter jag i fulla drag,,,,,,,,,,med ett glas Glenmorangie