Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

En alldeles strålande kväll 6gr. Månen åt ena hållet och solen går ner om man vänder sej om :D

P1000090.jpg

P1000092.jpg

"legolas " sa:
Fina bilder Rolf, den andra och sista ser ut som om det är ett landskap fullt av eld, det kunde vara heelvetet faktiskt... men granna färger tycker jag!!!
Var snälla annars hamnar vi i heelvetet... ;D ;D
:wai: Det lämnas inga garantier på om det blir upp eller ner, har nog inte dom rätta kontakterna :D

Tjusiga bilder Roffe, riktigt stämningsfullt ju! Själv kan jag inte bidra med något sådant, här har både solen och månen lyst med sin frånvaro. Grått och trist men trots allt lugnt och fint för att vara november. Just nu 8 grader. :)

Jättefina bilder Rolf.
Ni bor antagligen så som jag skulle vilja bo. Lugnt och fridfullt med en sjö i närheten. :thumbsup:

"Kycklingen " sa:
Jättefina bilder Rolf.
Ni bor antagligen så som jag skulle vilja bo. Lugnt och fridfullt med en sjö i närheten. :thumbsup:
Jo du det är på bondvischan grusväg med gräs i mitten sista biten, och vi bor vid en sjö dvs. Mälaren, tyst och mörkt så här års

"Jo-Be " sa:
KVÄLLEN?!?

Jag tog ju bilderna nu, på morron. Skärpning Rolfen ;D :D ;D
Morgon tröttheten ska vara ur gnuggad ur ögonen innan fötterna hinner landa på golvet :thumbsup: :thumbsup:
Nu ska du inte vara så petig :) Det ser ju lika dant ut. Man kan ju inte lyckas jämt :D

Kl:06:45 9 Nov. 2011

Nu gör verkligen solen ett försök att ta sig över horisonten och Stockholmsström gör sig vacker igen

Stockholmsström igen.jpg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp