Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Tunga moln men än så länge inget regn över Huddinge i södra Stockholm

"Gazton " sa:
Åska, blixter och dunder, regn i rikliga mängder... D[¤#@@¤%] SMHI

Skojar du??
Jag hade en rejäl regn skur för en halvtimme sen, men den försvann. Solen lyser här, kolla ut får du se. :angel:

(kanske till ditt håll)

Åskan gick precis över huset för två minuter sen.. Måste gå på dass och kolla om det blev en brun rand..

"Gazton " sa:
Åskan gick precis över huset för två minuter sen.. Måste gå på dass och kolla om det blev en brun rand..

Blev det brunt eller klarade du dig? :D
Jag hörde åskan när jag var ute, det kommer mörka moln från dig, men jag hoppas verkligen att dom håller sig åt sidan så jag slipper den.

59°14′28.86″N 17°58′10.02″O / 59.24135 samma här blåsigt och regn / Huddinge / södra sthlm ;D ;D

Sthlm/Gustavsberg/Ingarö...

Halvklar till mulet, 19*, sydliga vindar 7(11)m/s.(enl. SMHI)

Men det känns som hösten har anlänt är ute på ön, själv tycker jag att det blåser som faan och någon värme i luften finns inte, brrrr...

Jo-Be

Skit, jämmer och elände. 9 grader i morse, 13 nu, blåst och regn. Jag befinner mig i Bremen. Stackare som har semester i detta miserabla väder. :(

Äntligen så tittar solen fram igen, i alla fall vid Danmarks västkust. En svag bris gör att det faktiskt är riktigt skönt. 8)

Små regnat hela dan med lite sol i mellan just nu växlande molnigt och 20,5gr I Enköping

Tvättade bilarna i eftermiddags.
Klart som f.. att det börjat regna..

37 grader i Shanghai. Känns som 46 grader och jag måste ta mig utanför dörren. Brrr.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp