Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Fan vakna upp till denna skit
ype8yqun.jpg
ade5ybyq.jpg

Bara att gå ut och göra en snögubbe och skrapa rutorna på bilen, eller vända på kudden och somna om.

Tillräckligt varmt för is i ölen här. Mysig tjej som fyller på hela tiden med ny is och öl ingår. Svårt att vara förbannad nu.

Får nästan ångest bara jag ser det, klockan ringer 06:30 kolla ut (fryser bara vid tanken), slänga i sig nån frukost ut borsta bort snön och skrapa rutorna, batteriet urladdat, väcka grannen fråga om han har startkablar och kan hjälpa till, sätta sig i bilen komma till jobbet och få reda på att det är utomhusjobb på nåt tak som gäller. Usch vad dåligt jag mådde nu.

Ja i Sverige behöver man då inte svettas. Här är det +4 grader, helmulet och grått. Man borde egentligen gå till sängs igen. ::)

ChonBuri/Ban Beung:
I stort sett samma eller liknande väder som igår 24-27*C mulet och inget regn väntas(vill Inte ha), men det behövs en skvätt.

I skrivande stund så behagar solen att titta fram mellan molnen, men att tillägga så blev jackan pådragen på överkroppen för att minska köldkänslan i fartvinden påväg till firman nu på morronkvisten.

Var regn i Pattaya med men skall bli uppehåll om 1 1/2 vecka har jag hört från säkra källor.

"Jonas " sa:
Ja regnar det i Thailand är det ok.
Helt perfekt med en rejäl skur innan man ska ut å svira, nu har det torkat upp men är fortfarande goa 25° ute och solen lär inte hinna fram idag så det blir en toppen kväll på stan och kolla matchen i en nicelig bar.

Blev ja ænna avundsjuk, satt sig på någon Svensk pub med en Chang och kollat hockey i værmen.

Har vi sol idag lr regnar det

Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi kan berätta om vädret just nu, alltid intressant att jämföra lite hur det är på olika platser.

Hua Hin kl 11.38, 32° soligt med mindre stackmoln.

Hur är vädret hos er?

Nordsjøn 8 grader och invæntar førsta høststormen som drar in på Fredag.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp