Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Helt fantastiskt väder i Östersund vilket inte kunde komma lägligare då det är den stora festivalen Storsjöyran just nu. Hela stan är en enda stor fest nu.
Tyvärr är man inte så delaktig eftersom jag jobbar dygnet runt i princip. Men det e de värt för om 6 dagar seglar jag iväg till Thailandet ;)

Nu har dom hängt ut solen här i England. Får se hur länge det varar, men en fin kväll blev det i alla fall! :)

Vädret är vidrigt, 36 grader officiellt, i verkligheten 40 - 45 grader. Har skickat ut thailändskan för att betala vattenräkniingen. Jag vägrar gå utanför dörren.

Styvt 20 grader, vind 3-4m/sek 77% luftfuktighet, lite slöjor på himlen....Ser ut att bli en fin dag :thumbsup:

Strax norr om Kungälv har vi regn, typiskt när man planerat en fisketur till Marstrand :(

Enköping Solen har skinit även i dag, det är rätt skönt när man kommer igång ca 40gr i solen och glasögen halkar av näsan

"Rolf " sa:
Enköping Solen har skinit även i dag, det är rätt skönt när man kommer igång ca 40gr i solen och glasögen halkar av näsan

Ja nu tog du väl allt i 40 grader, faan har du fått solsting ;D

Mvh Peter

Liknande trådar

Tillbaka
Topp