Hur är vädret där du befinner dig nu??

Tyckte du skrev att du hade en högskole-examen?
Behöver ju uppnå bachelor degree minst för att kalla det högskole eller univeritetsexamen, så minst 3 år 100% grundutbildning på högskola för att uppnå bachelor grad.
Sen för att uppnå tex. Civilingenjör nivå på din ingenjörsutbildning minst 5 år.
Annars är det ju bara vanliga kurser tagna på en högskola eller universitet.
En 1 årig utbildning är ingen färdig högskoleutbildning bara för kurserna har gått på en högskola eller universitet.
;) Du vet nog ej riktigt Jonas ....
Men Lången har rätt ,åter till ämnet ............

Nu på morgonen har vi kanonväder ser ut som det skall bli bättre nu med behagligare nattemp ner mot 22 grader.

20151116_075249.jpg
20151116_075237.jpg

Ja du Jonas troligen samma väder här i pattis som det var igår med me lite inslag av regn o åska

Ja du Jonas troligen samma väder här i pattis som det var igår med me lite inslag av regn o åska

Hade du regn och Åska i Pattaya igår vilken del då? Jag låg på stranden mellan Pratumnak och Jomtien fram till 14:30 igår regnmolnen gick söder om, hade sol med få moln.
Fick inget regn på mig alls igår men efter 16:00 var jag bara på östra sidan sukhumvith öst om Naklua.
Bilderna från innan är från imorse uppe vid ungen skola imorse, men börjar komma lite moln nu.

Senast redigerad av en moderator:
1:start fotot söder om där jag låg igår och 2:ndra norr om, samma tidpunkt samma plats 2 väderstreck runt 14:00.

Så Pattaya och Pratumnak sol kanske delar av Jomtien och syd regn då.

20151115_132608.jpg
20151115_124011.jpg

Och natt temperaturen på 22 grader läste jag på vädret prognos för slutet av veckan.

Och natt temperaturen på 22 grader läste jag på vädret prognos för slutet av veckan.

Tänkte fel har ingen koll på dagarna när man är här nere
men i lördags var det både regn o åska.
Vi åkte från på Raong igår så kom det en rejäl skur på eftermidagen utanför pattaya

Ovanligt varmt i Chiang Mai för årstiden. Brukar gå ned mot 16 grader på natten, men nu 20 grader. Många är besvikna som kommer hit från Bangkok. De förväntar sig lite kyla.

Just nu regnar det en skur, söder om Fiskebyn, precis som i går, får prova att se byn då det upphör.
Ni verkar slippa dessa skurar i dag med i Pattis.
Måste till I - M och stämpla.

Då var det dags igen, han däruppe vart ju självklart tvungen att lätta på trycket just nu och sikta in sig här :(
Ja nu är det inte så kul, regn blåst och kallt!

Enligt SMHI på em kunde det komma ett par dm snö på lördag, men de har nog fel. Hoppas jag!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp