Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tyckte du skrev att du hade en högskole-examen?
Behöver ju uppnå bachelor degree minst för att kalla det högskole eller univeritetsexamen, så minst 3 år 100% grundutbildning på högskola för att uppnå bachelor grad.
Sen för att uppnå tex. Civilingenjör nivå på din ingenjörsutbildning minst 5 år.
Annars är det ju bara vanliga kurser tagna på en högskola eller universitet.
En 1 årig utbildning är ingen färdig högskoleutbildning bara för kurserna har gått på en högskola eller universitet.
Hade du regn och Åska i Pattaya igår vilken del då? Jag låg på stranden mellan Pratumnak och Jomtien fram till 14:30 igår regnmolnen gick söder om, hade sol med få moln.
Fick inget regn på mig alls igår men efter 16:00 var jag bara på östra sidan sukhumvith öst om Naklua.
Bilderna från innan är från imorse uppe vid ungen skola imorse, men börjar komma lite moln nu.
Tänkte fel har ingen koll på dagarna när man är här nere
men i lördags var det både regn o åska.
Vi åkte från på Raong igår så kom det en rejäl skur på eftermidagen utanför pattaya
Ovanligt varmt i Chiang Mai för årstiden. Brukar gå ned mot 16 grader på natten, men nu 20 grader. Många är besvikna som kommer hit från Bangkok. De förväntar sig lite kyla.
Just nu regnar det en skur, söder om Fiskebyn, precis som i går, får prova att se byn då det upphör.
Ni verkar slippa dessa skurar i dag med i Pattis.
Måste till I - M och stämpla.
Just nu regnar det en skur, söder om Fiskebyn, precis som i går, får prova att se byn då det upphör.
Ni verkar slippa dessa skurar i dag med i Pattis.
Måste till I - M och stämpla.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.