Hur är vädret där du befinner dig nu??

Dagens promenad avklarad i ett strålande fint vinterväder-4°C och vindstilla.
Badväder tyckte en del:eek:
1675520574146.webp

1675520608008.webp

Vägga fiskhamn…hela hamnen var full med trålare på 60-talet.
Idag ser det ut såhär :(

Till alla som tänkt sig en vecka på playan på Kanarieöarna, vänta litet! Det är kallt både inne och ute och snö på högre höjd. Lyckligtvis kom jag på att vi har en IR-kamin. Den värmer inte luften utan bara kroppen. Efter en stund kan man gå ner till 300W vilket är skonsammare för plånboken. Rekommenderas varmt!

IR.webp

Hej

Här på västkusten har vi haft en blåsig dag igår och i natt, vinden var sydvästlig och senare västlig, vinden kulminerade vid 20-21 tiden med byvind på 25-30 m/s, nu på morgonen har vinden mojnat och vridit över på nordväst, just nu är det 15-19 m/s. Jag ska ta en sväng ned till sjöbodarna sedanoch se om några tegelpannor har flugit iväg eller om något annat har skadats.

Mvh isan lover

Hej

Här på västkusten har vi haft en blåsig dag igår och i natt, vinden var sydvästlig och senare västlig, vinden kulminerade vid 20-21 tiden med byvind på 25-30 m/s, nu på morgonen har vinden mojnat och vridit över på nordväst, just nu är det 15-19 m/s. Jag ska ta en sväng ned till sjöbodarna sedanoch se om några tegelpannor har flugit iväg eller om något annat har skadats.

Mvh isan lover
Här blåser det inte lika mycket men vinden är frisk trots det. Klart väder nu med 3 plusgrader, det skall bli 6 uppåt dagen och regn framemot kvällen.

Här är lite blåsigt idag,vinden ser ut att komma från syd. Men ni nedåt i landet får nog hålla i Hatten, Otto är visst på väg och det varnas för det.
Ja Ottos regnområde är här nu, det har varit hög luftfuktighet hela morgonen fram till nu. SMHI varnar för att Otto skall blåsa på ordentligt sent i eftermiddag och ikväll med full storm. Vi har 6 plusgrader för tillfället.

Hej

Mvh isan lover
Hur går det för dej med Otto, blåser han mycket på er eller har du blåst bort. Ser inge bra ut för er på västkusten hoppas allt går bra

Liknande trådar

Tillbaka
Topp