Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I Sverige sista året innan jag tog mig hit gav jag bort bilen till styvmorsan och köpte en cykel, beror ju lite på var man bor.
I stad med utvecklad kollektiv trafik kändes det helt menlöst.
Här nere mer beroende av bil då svårt ta sig någonstans utan.
Så långt har jag inte kommit, att ha en egen bil...
Bara förmånen att få checka in på flygplatsen utan pass i Thailand och Filippinerna med körkortet uppväger nackdelarna.
Så långt har jag inte kommit, att ha en egen bil...
Bara förmånen att få checka in på flygplatsen utan pass i Thailand och Filippinerna med körkortet uppväger nackdelarna.
Alla ni som skriver om vädret, kunde ni inte också tala om var ni är. Jag känner inte till alla eller var ni befinner er, slulle bli mycket intressantare då.
Alla ni som skriver om vädret, kunde ni inte också tala om var ni är. Jag känner inte till alla eller var ni befinner er, slulle bli mycket intressantare då.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.