Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skjuts tidig morgon innan det blir för varmt för anfallarna....sen ska man äta och ladda upp allt selfie material som också tar tid men tydligen väldigt viktigt. Bm raketer och diverse är för stunden undanröjt via flygvapnet. Lite orolig för nyåret och det vakum som råder nu. Annars så lever vi på som vanligt utan problem
Hamnade i ett jävla oväder idg när vi åkte o handlade. En bil framför mig var decimeter från att få ett träd över bilen. På en sträcka av en mil var det träd över vägen på 5 ställen. Nu får bilen stå resten av dagen . MVH Lilla Fridolf
Är några plusgrader , en riktig skit vinter hela gården är bara is rena skridskobana. liksom åkrarna. Nja dessa vintrar klarar jag mig utan, mörkare än vanligt med då inte är nån snö.
Nu har stormen Johannes övergått till snöstorm. Inte läge för nån biltur direkt. Bara att hoppas att man får behålla strömmen i huset. MVH Lilla Fridolf
Här kom det lite snö nyss men vi har bara någon cm för det mesta regnade bort under dagen.
Temp ligger runt nollan nu och det ska bli kallare under helgen.
Nu har stormen Johannes övergått till snöstorm. Inte läge för nån biltur direkt. Bara att hoppas att man får behålla strömmen i huset. MVH Lilla Fridolf
Här har kommit en hel del, var lite svårt att få upp bilen idag då det är backe upp från garaget.
Får nog parkera uppe när kommer hem.
Sonen var ute och lekte i snön innan det vart ljust ute.
Skönt slippa det gråa trista.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.