Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Åkte just hem från föreningslokalen och det snöade rejält å -7gr.
Körde betydligt lugnare än vad jag brukar göra.
Gick inte att använda helljus för då blev det som en vit vägg framför bilen.
Åkte just hem från föreningslokalen och det snöade rejält å -7gr.
Körde betydligt lugnare än vad jag brukar göra.
Gick inte att använda helljus för då blev det som en vit vägg framför bilen.
Tänk om vi fick lite snö .här ca 3 cm ,fa fa-n det ska vara en halvmeter nu. >Jag vill skotta snö runt sockeln på huset "torpar grund" så
det inte drar in kall luft som det gör nu. måste elda ved som tusan minus 20
Tänk om vi fick lite snö .här ca 3 cm ,fa fa-n det ska vara en halvmeter nu. >Jag vill skotta snö runt sockeln på huset "torpar grund" så
det inte drar in kall luft som det gör nu. måste elda ved som tusan minus 20
Här har det inte kommit särskilt mycket snö, ca 1 dm. Så det är lugnt och fint med 4 minusgrader. Och det skall tydligen hålla sig på minussidan åtminstone resten av veckan.
Nu började det snöa rejält.
Styvmor ute med hunden och ungarna begav sig ut efter frukost.
Såhär mycket som nu har dom inte vart ute och lekt sen dom flyttade hit.
Här har vi mulet och nollgradigt idag, ingen mer snö än så länge. Tur att man har lämnat Göteborg, där är tydligen både spårvagnar och bussar inställda pga snön.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.