Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag brukar kolla på DMI i Danmark, reservdansk som jag är. Där säger man fortfarande att det är risk för snöbyar och nattfrost i helgen, vi får väl se hur det blir med det.
Nu har vi 11 grader och växlande molnighet. Dock med en ganska frisk vind. Tyvärr varnar danskarna fortfarande för snöbyar och nattfrost i helgen, brrr.
Frugan som envist skall fira Songkran. Nästa år åker vi över Jul och nyår. Det fick hon tumma på. Jag vill ju vara i Thailand när det är som bäst. Ja ja jag vill vara i Thailand mer än så men just nu i livet så blir det "bara" 1 månad/år
Vi firar Songkran i hembyn där är det lite mer traditionellt firande. Jag är väl fel person att bedöma det kanske men efter vad jag läst hur det går till på andra ställen så är det lugnt.
Jag gick tåget med systemkameran runt halsen och det var inga problem. Jag skulle nog inte våga detsamma i t.ex. Pattaya.
Jag har inget emot Songkran men det är alldeles för varmt i april.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.