Hur är vädret där du befinner dig nu??

Nej vi vet att det alltid är bäst i Phuket , det har alla lärt sig på Forumet;)

Pust ! Här är det varmt nu ca 40 Grader gissar jag på , hade 43 grader i sovrummet när vi kom från marknaden

Jo det blir det för är ju 37,9 nu i paradiset och varmare blir det ju nästa månad

Ungefär samma här nu Gunnarg , i Isaan Paradiset . Nästa måndag drar jag ner till Pattis en vecka för att avsluta allt med hyran av kåken , städa det sista samt deposit i retur ......
Sen blir det tre tråkiga veckor i Isaan innan det är dags för Sverige
Försökte förklara för min hustru att temperaturen är jämnare efter kusten , vattnet kyler något ....
Men nej ,Isaan är bäst , precis som dig Gunnarg , ser ingeta annat än Phuket ,,
Skall ta mig en titt på Koh Lanta i novenber /december , enligt en forummedlem här så är det bra priser på att hra ett hus ,även under några månader .. där kan jag ägna tiden åt fiske , här finns ju bara skitvatten ,, inget att fiska i .. ;)

Om du vill bo på Koh Lanta är det bättre på Phuket utanför turistghettona.Fin natur och ett behagligt klimat och Central Festival där all falangmat finns.

Om du vill bo på Koh Lanta är det bättre på Phuket utanför turistghettona.Fin natur och ett behagligt klimat och Central Festival där all falangmat finns.
Har varit i Phuket , gillar Phuket som stad samt vattenkvaliten , dock alldels för utbrett allting , långt som fn till Beachen från staden .. Kho Lanta låter prisvärt och lagom för mig ...

Det är förbannat skönt här på ett sätt , däremot så finns fn inget att göra , inget annat än att tjöta på detta Forum vilket börjar stå mig upp i halsen ..
Pattis i två veckor från måndag morgon , allt för att slå ihjäl tiden till hemfärd

Liknande trådar

Tillbaka
Topp