Hur är vädret där du befinner dig nu??

Bådar ju inte gott för min del, jag var borta och köpte jeans igår på outleten, rea på märkesbutik, 950 bath och helt jäkla kanon nöjd med jeansen snygga och satt helt perfekt.
Men förutom det så har jag sommarjacka och 3 långärmade tröjor, converse med mig. Äger inga kläder för nordiskt klimat längre.

Bådar ju inte gott för min del, jag var borta och köpte jeans igår på outleten, rea på märkesbutik, 950 bath och helt jäkla kanon nöjd med jeansen snygga och satt helt perfekt.
Men förutom det så har jag sommarjacka och 3 långärmade tröjor, converse med mig. Äger inga kläder för nordiskt klimat längre.
Dagarna är ok, då är det mellan 3 och 6 grader, men förhoppningsvis blir det lite varmare snart

Är nere i min lägenhet i Pattaya just nu. 30,4 grader, bris, perfekt.

IMG_0371.JPG

Kanske t.o.m skaffa dig en egen skuta?

Skuta.jpg
Haha, jodå tanken finns där. Men det är tunnsått med sjöar som är lämpliga i Khon Kaen med omnejd. Skulle vara Ubolrat dammen då. Men en bra kikare när man tar ett par veckor i Pattaya är inte fel, då kan man sitta på hotellets balkong och bli ordentligt nostalgisk.

Kom det några spekulanter trots ovädret?
Jodå, tre tappra tog sig hit. Mäklaren jobbar på dom, men om det gett nåt vet jag inte än. Vi har nästa visning i påsk. Lite lättare nu, familjen är i byn så det är lättare att få "visningsfint". Själv drar jag till Stockholm 2:e april och flyger ut den 7:e. Mäklaren får sälja färdigt utan mig!

Senast redigerad av en moderator:
Jodå, tre tappra tog sig hit. Mäklaren jobbar på dom, men om det gett nåt vet jag inte än. Vi har nästa visning i påsk. Lite lättare nu, familjen är i byn så det är lättare att få "visningsfint". Själv drar jag till Stockholm 2:e april och flyger ut den 7:e. Mäklaren får sälja färdigt utan mig!
Skönt när det nu är nära ...

Och det är viktigt att anlita en mäklare man kan lita på.

Skall du också invandra till SWE. Man kan visst få bostad och bidrag där, brun i skinnet så är det nog inga problem.

Hoppas du får sålt snabbt, dock var det la lite avsides?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp