Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Igår hade vi som högst 22 grader i Udon, mulet och duggregn till o från. Klockan 19 var det 18 grader. Fy vad kallt det var. Blev tvungen att ta på en jacka.
Som vanligt här i paradiset kata beach Runt 35 om dagarna och aldrig dom gånger jag varit här nere under 25 på nätterna Kom hit nyårsafton och har haft 2 riktiga kvällsskurar på cirka 15 minuter det är all Och sedan en underbar strand som där man kan bada
SMHI har utfärdat en röd varning för mycket höga flöden i Kävlingeån i Skåne. Flödena uppstår i genomsnitt vart 50:e år eller mer sällan och beror på snösmältning och nederbörd, enligt myndigheten.
Ja det är riktigt illa faktiskt. Mitt fina promenadstråk längs med ån ligger helt under strömmande vatten nu, ett helt koloniområde är mer eller mindre dränkt. Idag väntas 10-20 mm regn igen och det gör naturligtvis situationen än värre.
Lyckligtvis bor vi en km från ån högre upp så här finns ingen anledning till oro.
Det vi går igenom nu påväg mot land, skall slå till mot Norge inatt och kan bli som 1992 står det, värsta stormen på 32 år sen vidare in över Sverige med orkan i byarna.
Extremvädret Ingunn kan blir det värsta i Norge på 32 år. Natten till torsdag drar det vidare mot oss. – Stormen kommer kännas av i hela Sverige, säger Lasse Rydqvist, meteorolog på Klart.
Rätt så behagligt ute redan nu,men betydligt mycket sämre hemma hör jag.
Där är det lovat vindar upp mot 20-30 m/s och mer i byarna. Väder att hålla sig inne i..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.