Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När jag skulle cykla hem från jobbet så var det rena Niagarfallen så cykeln in i Craftern och köra hem, fi fan.
När jag kom hem så var regnmätaren som jag satte ut igår nästan full!
Vi köpte en förra året och jag är helnöjd. Sambon får använda den, jag har inte rört den.
Jag fixar tillbehören.
Hade vi inte haft den hade jag fått stå ännu mer i köket
Vi köpte en förra året och jag är helnöjd. Sambon får använda den, jag har inte rört den.
Jag fixar tillbehören.
Hade vi inte haft den hade jag fått stå ännu mer i köket
När jag skulle cykla hem från jobbet så var det rena Niagarfallen så cykeln in i Craftern och köra hem, fi fan.
När jag kom hem så var regnmätaren som jag satte ut igår nästan full!
Tog sovmorgon idag så blev för varmt innan jag kunde komma igång med det sista på målningen. Klockan är snart 6 men fortfarande drygt 30 grader. Borde kunna måla det sista om någon timme.
Fasen, vi är ju nästan grannar. Ja idag var det varmt i djurparken, tur att det finns skugga att tillgå för det mesta. Djuren gömde sig för det mesta, det var bara björnarna vi fick se ordentligt.
Blixt och dunder runt byn ett tag men inte en regndroppe här, inte hittills i alla fall. Strömmen försvann i ett par timmar men tillbaka nu tack och lov.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.