Hur man stavar till Chaiyaphum (ชัยภูมิ)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
När jag var där så fanns det ett ställe som det luktade hästdynga från , vet inte varför , alla i vårt sällskap kände detta .
Vi hörde även ett gnäggande som från ett travarstall :)

Du menar en gnäggande häst vi hade i detta forum boende i Chaiyaphum.

Växer upp phonta! Du har mer innanför pannbenet än det här.

Är ni redan fulla? Det här var en serie onödigt otrevliga och rätt meningslösa inlägg och dom säger nog egentligen mer om er än om den ni avser....Allt man tycker om folk behöver man ju inte nödvändigtvis torgföra.

Grejen är ju så här Birger att man anar vingslag i forumet som härstammar från fornstora dar, tyvärr.

Det där tycker jag är rent förtal på person Spelar ingen roll vad den person gjort tidigare så talar man inte illa om det Tycker någon ansvarig ska bestraffa det här för det är väl inte så roligt a
om nu en eller flera kan förtala så då ska ju alla kunna det med Så tillåter dom ansvariga det så ok lycka till med detta forum

Det där tycker jag är rent förtal på person Spelar ingen roll vad den person gjort tidigare så talar man inte illa om det Tycker någon ansvarig ska bestraffa det här för det är väl inte så roligt a
om nu en eller flera kan förtala så då ska ju alla kunna det med Så tillåter dom ansvariga det så ok lycka till med detta forum
Sa Taiken för femtioelfte gången. Och denna gången lyssnade alla och tog åt sig...

555, herregud.. har ingen aning om vad ni håller på med, men underhållande är det

Det är roligt.

Hallå , vad finns det att gnälla om , lägg ner denna tråd då , alla som vet vet ju redan;) , och vem är namngiven ??? Ingen såvitt jag vet .. Om nån känner sig träffad så är det förmodligen så att det finns en anledning ..

Så ..inga mer inlägg i denna tråd då ..då den har fyllt sin funktion ...

Hallå , vad finns det att gnälla om , lägg ner denna tråd då , alla som vet vet ju redan;) , och vem är namngiven ??? Ingen såvitt jag vet .. Om nån känner sig träffad så är det förmodligen så att det finns en anledning ..

Så ..inga mer inlägg i denna tråd då ..då den har fyllt sin funktion ...
Det har den inte, jag vill vara sist, och gnägga innan den stängs, gnägg gnägg

Varför skulle det finnas hästar i Chaiyaphum? Ja tror bestämt ni fått vanföreställningar. Har ni delirium tremens?
painting-diomedes1.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp