SV: Nong Nasaeng (Chaiyaphum)

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har helt glömt att berömma dig för dina vackra bilder... :)

Jag gör det nu.. :) 8)
 
Vad lagar hon på bild nr 3?,,,,,,Härligt att se bilder ifrån olika delar av Thailand!
 
Fina bilder, speglar bylivet. Det är mycket man känner igen, det går nog till på samma sätt i dom flesta byar uppe i Isaan. :wai: +
 
Tack för bilderna Legolas,,,,,,,,,de glädjer mig att du är villig att visa mig ditt liv och ditt seende av ditt liv,,,,,jag kommer att besöka dig senare,,,,de är säkert som fan,,,,,,,jag finner dig snabbt norr om Korat
 
Tack för alla bilderna som du ger oss ifrån Thailand hur det ser ut....Det är värderfullt som fan,,,,,och de tackar ja dig för.
 
"helgonet " sa:
Tack för bilderna Legolas,,,,,,,,,de glädjer mig att du är villig att visa mig ditt liv och ditt seende av ditt liv,,,,,jag kommer att besöka dig senare,,,,de är säkert som fan,,,,,,,jag finner dig snabbt norr om Korat

Helgonet låt bara hästen ge en färd beskrivning så kommer ni att stå utanför dörren o knacka på de e enkelt me hans beskrivning

eller hur hästen :)
 
Hej
hittade denna tråden nyss och måste säga att det är fina bilder du delar med dig av.

Kanske skall bli mer aktiv,även på detta forumet

mvh drivern.
 
"drivern " sa:
Hej
hittade denna tråden nyss och måste säga att det är fina bilder du delar med dig av.

Kanske skall bli mer aktiv,även på detta forumet

mvh drivern.
Bli det du så har vi nån att tjata med som bor i rätt område :D
 
Lego tredje bilden me den där carabau liknande bilden de e en sorts nöt dom säljer ganska goa faktiskt har själv några sådana torkade här hemma i svedala :)
 
"legolas " sa:
Carabau-liknande bilden???? 3.e bilden är ju ett foto av en skylt med ett råtthuvud på.... är det den du menar glimten????
Hör av dig...

legolas

CIMG1333 a råttförsäljning utefter vägen till Pattaya-Jomtien.JPG (131.75 kB, 615x461 - visat 40 gånger.)

Japp denna bild e de de e en sorts nöt ingen råtta :)
 
Där ser du Lego du ska inte lita på va tanten säger (Råtta) :)
men när du ser ett sådant stånd nästa gång stanna o pröva :)
 
Det ser gott ut. Snålvattnet började rinna på frugan, hon kommer säkert att laga till "laab phlaa" inom den närmaste tiden. Smaskens!! :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
Chatsuwan
C
 
Tillbaka
Topp