Hur mycket betalar ni som hyr bostad.

Han skodde sig nog rejält på skattebetalarnas bekostnad.Lanshövding vill jag minnas.För ungefär hundra år sen hade Stellan Sundal ett program på Tv som hette Snacka om nyheter.Där gjorde dom sig lustiga över Marjasin.Nån som minns?
Minns mycket väl , en ganska sorglig figur den gubben , men han passade ju in tillsammans med de andra clownerna ...

Han skodde sig nog rejält på skattebetalarnas bekostnad.Lanshövding vill jag minnas.För ungefär hundra år sen hade Stellan Sundal ett program på Tv som hette Snacka om nyheter.Där gjorde dom sig lustiga över Marjasin.Nån som minns?
Förvisso OT men han fifflade ju med skattepengar så en viss anknytning finns det. Och visst minns jag det inslaget i "Snacka om nyheter". Kommer inte ihåg vad den kvinnliga medlemmen heter förutom Stellan Sundahl och "Kryddan" Pettersson. Men Kryddan, som föreställde Marjasin sa något om att "Det står jag för". Hon tittade då ner bakom bordet och utbrast "Ja minsjäl". Marjasin är ju ganska kortväxt. :D :D :D

Tillbaka till ämnet.
Det finns många grupper på Facebook där man liknande Blocket.se annonserar objekt till uthyrning och att hyra.

Exempel Hua Hin Rentals och det finns liknande för hela landet.

Där kan man få en bild av kostnadsläge mm.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp