När det gäller fröken Greta och klimatet så håller jag den åsikten för mig själv.
Men sverige som land borde läggas i konkurs. Välfärden fungerar inte, äldrevården fungerar inte,sjukvården fungerar ej,dagens skolsystem har gått åt helvete,Tryggheten med akassa funkar ej,finns så många undantag idag som ej räknas in som inkomstgrundande, sjukdom,VAB,föräldraledigt. Allt det räknas bort från din inkomstgrundande inkomst.
Så råkar du ut för att bli långtidssjuk,mycket vård av barn eller vad det kan vara..
Räkna med låg akassa och man får hoppas att folk varit smarta att ha sparat. Inget funkar idag i sverige om du inte är nåt som jag undviker att nämna... Men dom flesta både ser och vet
Pension har jag inte ens satt mig in i och det lär jag ångra om det ens finns nåt som kallas det i framtiden. Tror sparkontot kommer vara enda pensionen för många 30 år framåt i tiden eller mer.
Vart skattepengarna går kan man ju undra men inte går mycket till dom sakerna det borde. Men jaja alla har olika erfarenhet av det. Jag och mina föräldrar står brett isär i den frågan och jag tror många som suttit säkert på sina jobb i 40+ år borde se att livet nu och då när det gäller arbetsmarkanden inte går att jämföra ett dugg.