Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"magnusjansson " sa:
Du skriver att du inte är påläst i ämnet,är det som du skriver egen upplevt !
Nej jag var inte med dina polare där. Det hörde jag på TV4 i morse nyheterna kl 7, jag antog att det kommit fram saker under saken som jag hade missat. Lyssna nu igen kl 19 och då hade det ju kommit fram fler uppgifter, och uppgifterna som du skrev var ju ytterst tveksamma och kom från en part som gillar bråk och upplopp!

Men jag är fortfarande inte direkt insatt i ämnet, tycker dock aldrig att våld ska med våld besvaras!

Gör man inte som länsman säger så ska man ha stryk. Hur skulle det annars se ut. Säger polisen stanna så ska man stanna. Annas får man skylla sig själv.

"Sir One " sa:
Jag uppfattade också Gaztons ord som ett skämt. Speciellt hans sista kommentar till mig som fick mig att garva. Även om ingen smilies var inblandad. :)
Provar en sista gång förklara vad jag reagerade mot och enligt vissa då kanske överreagerade mot. Innan det det nu blir en höna av en fjäder och prestigen slår in.

En helg som varit så här turbulent med flera som det verkar avhopp och hot om det och allmänt tjafs tycker jag iaf det är viktigare än nånsin att ni som moderatorer reagerar och agerar korrekt för att inte riskera att det slängs ännu mer bränsle på brasan.

Att då som Gazton i detta fall riskera just det genom att inte vara nog tydlig med att han skojar däri ligger poängen alltså att inte riskera förvärra en redan infekterad debatt. Om nu inte Sir one var den han är efter kyckligen och hans missförstånd är inte risken stor då att vi haft ytterligare ett till avhopp ? Och om vi vänder på det säg att det varit nån annan hade Justin och BERTIL t ex tagit det på skoj och varit lika roade ?

Till sist då så tycker jag helt ärligt att detta är ett toppenforum dock inte perfekt men troligen det bästa thaiforumet med otroligt mycket kunskap och hjärta. Som jag personligen haft både nytta nöje och lärt mig en hel del nytt i känner t ex att jag hittils har fått mycket mer än jag gett.
Förhoppningsvis så har vi lärt oss nått så nästa Justin och BERTIL får lite mer tid att känna efter om detta är rätt ställe för dom men det krävs som sagt minst två för att dansa tango.

Då du nämner mig i inlägget så får jag väl försöka svara då.. Jag och dom andra moderatorerna arbetar många timmar i veckan med att försöka få CM att fungera.

Hur du uppfattar mig som person gentemot mina inlägg, bryr jag inte mig så mycket om, hur du tycker jag som moderator ska bete mig bryr jag precis lika lite om.

Medlemmar som känner mig vet att jag tycker om alla här. Men även jag jag kan lacka ur ibland, herregud jag är bara mänsklig.

HUR TYDLIGBEHöVER JAG VARA ????

"Janne " sa:
Nej jag var inte med dina polare där. Det hörde jag på TV4 i morse nyheterna kl 7, jag antog att det kommit fram saker under saken som jag hade missat. Lyssna nu igen kl 19 och då hade det ju kommit fram fler uppgifter, och uppgifterna som du skrev var ju ytterst tveksamma och kom från en part som gillar bråk och upplopp!

Men jag är fortfarande inte direkt insatt i ämnet, tycker dock aldrig att våld ska med våld besvaras!
Vad menar du med mina polare?

"magnusjansson " sa:
Vad menar du med mina polare?

Tja!

Bra fråga, men tror knappast Janne klarar av att svara vettigt på vad han menade med sitt inlägg utan att göra bort sej.

Enligt min åsikt så var hans inlägg ett påhopp på dej men du verkar ha skinn på näsan och klarar det.

Ja om han tror att mina polare kommer från Husby , då har han inte riktigt hängt med vad jag tycker om sådana här importerade nymodigheter som kravaller ,tända eld på bilar, attackera poliser. Man tror inte det är sant att detta beteende kommit till Sverige.

"magnusjansson " sa:
Ja om han tror att mina polare kommer från Husby , då har han inte riktigt hängt med vad jag tycker om sådana här importerade nymodigheter som kravaller ,tända eld på bilar, attackera poliser. Man tror inte det är sant att detta beteende kommit till Sverige.
Om du har den åsikten Magnus uttrycker du dig ganska konstigt och otydligt!

"trollet " sa:
Tja!

Bra fråga, men tror knappast Janne klarar av att svara vettigt på vad han menade med sitt inlägg utan att göra bort sej.

Enligt min åsikt så var hans inlägg ett påhopp på dej men du verkar ha skinn på näsan och klarar det.
Hej Trollet, Intressant att höra din åsikt i sakfrågan istället för något annat

"magnusjansson " sa:
Det finns större problem än detta anser jag som vi kanske skulle diskutera,
Söndagskväll kokande i globen Sverige tar vm guld STORT för alla svenskar.

Samtidigt i Husby utbränd bil kravaller kaos.
polisen går till attack mot hundar kvinnor barn,

Vart tog glädjen vägen ?

Sverige är inte som det varit,s
. Vad är konstigt med detta, vad gick du igång på

Kändis...hämtad från detta forum...men ganska lik mej ...för några år sen :D

"magnusjansson " sa:
ja vad vet jag , är född i KÖPING men bor nu i HUSBY. :afro:
Då säger jag bara det var bättre förr :D

Jag uppfattade att du svartmålade polisen som åkte dit och skulle (tror jag) skydda kvinnor, barn och förhoppningsvis ta fast de skyldiga. Jag tycker inte det är ok att tända eld på bilar och starta upplopp vare sig som svensk eller invandrad ...

Jag delar vissa av de åsikter du skrivit om innan, så det var det som gjorde mig förvånad!

Men konfliktens ursprung, för det ligger nog djupare än den 69 man polisen sköt förra veckan vet jag inte mycket om och har ingen åsikt om.

Dock tycker jag sköter man sig inte i sitt nya land har man förverkat rätten att bo här och leva på allmosorna ...

"areeya " sa:
Kändis...hämtad från detta forum...men ganska lik mej ...för några år sen :D
Är det bara jag som använt min bild som avatar? Jag är ju snygg vilket kan förklara att ni andra inte gör det.

Vilka är dessa gentlemen från CM? :)

konvent.jpg

"magnusjansson " sa:
Du tycker det var naturligt att ge sig på kvinnor och barn? Men tycker att det gick överstyr när det var hundar med i inlägget.
Det var inte så att dom gick till attack MED hundar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
732
trollet
T

Tillbaka
Topp