Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Såg på ett liveinslag hur pöbeln attackerade och slog ner en polis!!!!
Hallå vad ska polisen svara åå det?

"Sir One " sa:
Är det bara jag som använt min bild som avatar? Jag är ju snygg vilket kan förklara att ni andra inte gör det.

Vilka är dessa gentlemen från CM? :)

Jag använder min bild som avatar.

Hon som grinade i tv kan ta barnen o åka tillbaka // så slipper dom detta

"glimten66 " sa:
Hon som grinade i tv kan ta barnen o åka tillbaka // så slipper dom detta

Här modererar nu Berra men det syns tydligt att han inte sett nyheterna från igår där hon själv säger att det e samma som hemma i .............

"ledarn " sa:
Så nya kravaller i natt igen.... :thumbsdown: :thumbsdown:

Börjar ju bli som i förorterna runt Paris...

Dags att bygga en Berlinmur runt området och låta dom elda....??
Inrätta krigslagar så slipper försäkringsbolagen betala ersättningar..

NEJ !!!! Jag är inte rasist utan bara trött på folk som inte sköter sig...

Jag vet att det bor en massa "oskyldiga" personer i området :nod: :nod:

Men det ska ju alltid riktas kritik emot Polisen i såna här situationer.
En Mamma som gråter i TV över hur det går till..
Men att det är hennes son som eldar och kastar sten framgår aldrig.. :o

För min del kan gott polisen va lite hårdare mot denna pöbel men låt dom förstöra för sig o sina familjer det e ju ändå deras bilar som dom bränner

"Kycklingen " sa:
Sen finns det ett antal medlemmar som fortfarande är medlemmar på forumet, men dom har blivit passiva medlemmar tyvärr. Några av dom har tröttnat på att mer eller mindre alla trådar spårade ur, att vad dom än skrev så skulle någon annan ha sista ordet m.m
Vissa ordnade bra bildtrådar men tråden spårade ur som vanligt med att vissa här berättade vad dom åt till middag istället för att kommentera bilderna.
Jag går inte ut med vilka nick det gäller, det får dom göra själva om dom vill.

Här är anledningen till att jag drog mig tillbaka 8)

Lätt att förstå. Ganska frestande ibland. Men har man en vana att slösurfa in är varje dag så kan man inte låta bli att lägga sig i. 5555

Det är det som är en bra fördel t.ex Facebook ... man kan utesluta sådana som bara är ute efter att skriva en djävla massa dravel :D

Vi har nu haft ett par bra dagar med gamlingarna.blev inte koh chang utan. Korall Island nu åker de hem idag själv skall jag titta på en liten MC. 1800 cc sen till BK för att fixa pension intygen

"legolas " sa:
ja med den glänsande mänskliga inställningen, så är det nog bra att facebook finnes... Forums-tjötet är nog inte för alla, så är det nog helt enkelt..... :thumbsdown:

legolas

Tror jag ska bjuda in dig ochså :reta:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
732
trollet
T