Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det får man men inläggen måste godkännas av en moderator innan dom publiceras. Och det kan ta sin tid om ingen är inloggad. Dessutom finns ju andra kända fördelar med att vara registrerad.
Ja men risken för alla dessa troll som bara frågar idiotgrejor är ju ganska stor. Finns ju liksom ingen fördel alls för forumet att glädja trollen, eller??
Observera än en gång att inlägg från oregistrerade måste godkännas och det är ett antal som inte har passerat det nålsögat. Vi godkänner naturligtvis inga angrepp el dyl.
Observera än en gång att inlägg från oregistrerade måste godkännas och det är ett antal som inte har passerat det nålsögat. Vi godkänner naturligtvis inga angrepp el dyl.
Även troll inlägg kan ju finnas ett värde i att diskutera även om frågan är hypotetisk. Oftast brukar ju inte TS vidareutveckla frågan så diskussionen blir ju med hjälp av antagningar.
Principiellt är jag emot att man kan skriva inlägg utan att registrera sig, men då det enda man anger är en emailadress så är det ju ingen större skillnad!
Även troll inlägg kan ju finnas ett värde i att diskutera även om frågan är hypotetisk. Oftast brukar ju inte TS vidareutveckla frågan så diskussionen blir ju med hjälp av antagningar.
Principiellt är jag emot att man kan skriva inlägg utan att registrera sig, men då det enda man anger är en emailadress så är det ju ingen större skillnad!
Skillnaden är ju att jag vet om det är Du Janne som skrivit även om jag eg inte vet vem Du är. Här känner få varandra på riktigt men vi känner ändå varandra och jag föredrar att veta vem jag talar med.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.