Får man skriva inlägg utan att registrera sig?

• Trådstartare Trådstartare Anonyma
  • Start datum Start datum

Ja men risken för alla dessa troll som bara frågar idiotgrejor är ju ganska stor. Finns ju liksom ingen fördel alls för forumet att glädja trollen, eller??

Observera än en gång att inlägg från oregistrerade måste godkännas och det är ett antal som inte har passerat det nålsögat. Vi godkänner naturligtvis inga angrepp el dyl.

Det stämmer men ser ju vad som går igenom. Skit samma, bara undrade varför, tror inte det är så vanligt.

Jag tror det är många som inte vill registrera sig men ändå kanske vill skriva ett inlägg...

Jag tycker det är smart om man kollar vad som kommer in. Registreringen ger dig ju heller inget bevis på vem som skriver.

Även troll inlägg kan ju finnas ett värde i att diskutera även om frågan är hypotetisk. Oftast brukar ju inte TS vidareutveckla frågan så diskussionen blir ju med hjälp av antagningar.

Principiellt är jag emot att man kan skriva inlägg utan att registrera sig, men då det enda man anger är en emailadress så är det ju ingen större skillnad!

Även troll inlägg kan ju finnas ett värde i att diskutera även om frågan är hypotetisk. Oftast brukar ju inte TS vidareutveckla frågan så diskussionen blir ju med hjälp av antagningar.

Principiellt är jag emot att man kan skriva inlägg utan att registrera sig, men då det enda man anger är en emailadress så är det ju ingen större skillnad!
Skillnaden är ju att jag vet om det är Du Janne som skrivit även om jag eg inte vet vem Du är. Här känner få varandra på riktigt men vi känner ändå varandra och jag föredrar att veta vem jag talar med.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
4 K
A
F
Svar
12
Visningar