Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sakta i backarna nu, låt Lego tro att vi är hans lärjungar, då blir han glad ... va rädd om de gamla och visa respekt :D :D :D :D

Jag får väl säga att för mig får ett 2 årigt förhållande åt helvette just nu och har inget med thailand att göra vi sitter 7 killar en svensk resten thai påväg till bangkok tjöötar i bilen vad åt helvette

"Jonas " sa:
Jag får väl säga att för mig får ett 2 årigt förhållande åt helvette just nu och har inget med thailand att göra vi sitter 7 killar en svensk resten thai påväg till bangkok tjöötar i bilen vad åt helvette

Se till å ha sköj i bkk nu å släpp alla tankar på tjejen ;D
Shit happens, bara ta lärdom å gå vidare, du e ju ung å vacker så va e problemet :beer:

"mackes " sa:
Då kan jag lägga till att Facebook numera har ett samarbete med Skype och man kan ringa (videosamtal) och chatta gratis över hela världen även till FB, ni behöver inte ens logga in i FB. Allt ni behöver är ett konto i FB så kan ni köra Skype och ringa alla som kör FB gratis. :thumbsup:
Mackes kan du utveckla lite mer om hur det går till ? Borde vara perfekt sätt för damen att ha kontakt med dottern vi prova just fick det bara fungera mellan ipad och iphonen då som vanligt samtal ej till datorn dottern har ipad själv har jag skype på iphonen men ej på den bärbara datorn spelar det roll ?

"Mackfaktorn " sa:
Tack har kikat på det nu ser intressant ut, vet du om men ser när den andra är uppkopplad ?
ja det gör man. Vi har ringt varje dag nu videocall och det fungerar kanonbra. Prova det är bara att byta inga kostnader.

Men Tango är väl bara mellan smartphones och/eller datorer dvs inte till fasta nätet eller mobiler?

"FA " sa:
Är Tango bättre än Skype?
Inte en aning tanken var ju facebook för att det går lätt att se när nån är uppkopplad men kostar ju inget att prova nått annat så efter Magnus tipsat om tango fråga jag damen då visade det sig att hon har vänner som börjat använda just tango.

"Mackfaktorn " sa:
Mackes kan du utveckla lite mer om hur det går till ? Borde vara perfekt sätt för damen att ha kontakt med dottern vi prova just fick det bara fungera mellan ipad och iphonen då som vanligt samtal ej till datorn dottern har ipad själv har jag skype på iphonen men ej på den bärbara datorn spelar det roll ?

I grunden är det Skype som används. I FB behövs en plugin för Skype, den får du frågan om du vill installera första gången du ringer videosamtal från FB. Med Skype behövs inget extra.

I FB har du valet i chattrutan, "starta videosamtal", så om du ringer från FB behöver mottagaren ha ett FB-konto och vara kompis med den som ringer.

Jag skickar med en länk hur du lägger till Facebook användare i Skype
https://support.skype.com/en/category/FACEBOOK/

"Phonta " sa:
Nä, svaret hetta "bra uppkoppling " så att WAIO kunde uppdatera sig själv , den kör sen en rensning samt uppdaterar allt , nu är maskinen lika snabb igen som när den vara ny, och det är snabbt .. Kom på att bara för att Thrue inte funkar på telefonen uppe i Isaan så kanske det funkar på internet , tydligen inte samma master ,eller av annan anledning ... Allt gott allting gott .. Just nu andra tankar i huvudet (det övre )
Phonta
Skrivet från min Nexus

Själv e bäste dräng :clap_tranparent:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
732
trollet