A
Anonym
Gäst
"Phonta " sa:Tillbaka i Isaan efter fyra händelserika dagar i södra Thailand med mina svärföräldrar . som nu går runt i byn och slryter om hur fint de bott på finaste hotellet med pool mm. folket i byn har ju svårt att förstå, förutom de som varit och fnaskat i pattis förstås, de vet hur faranger bor och hur de kan "svina" .. Var på AGoGo med svärfar , skitkul tyckte gubben , han sade att han tyckte polisen skulle ta tjejerna men jag såg nåog fa... att han gillade vad han såg , valde att gå tidigt så att han inte skulle få se "för mycket" ,bara lite framsidaVar ute på öarna utanför Rayong pattis , helt ok vatten runde dessa små semesterfällor .. Bodde på bra hotell för 1800 thbt natten .. Åkte sen till pattis för att kika på en hoj som jag bestämt mig för , samma kille som jag köpte gamla av , en riktigt trevlig Svensk kille. Böev en "liten maskin" på 1800cc . Skall till kap Choeng i veckan nu och fixa ettårs retirement UT + lite andra papper , sen bär det av ner till Pattis igen med frugan för att göra upp affären , skriva över hojen i mitt namn samt köra hem den de 600mkm jag har till hemmetbhär i isaan ...
Känns bra att vara hemma nu , gillar inte dessa skrik och gap efterb mig i Pattis , det är faltiskt vidrigt vilket se xträsk detta är , jag gillar det INTE .
Huahin e nog mer din melodi

Har du några bilder på nya hojen vi kan få se?
Vilken modell?