Krister
Forumveteran
Vad rubriken säger är för mig ingen sanning,
känner mig nöjd och tillfreds.
Jag undrade ett tag där vem det va som satte den rubriken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Vad rubriken säger är för mig ingen sanning,
känner mig nöjd och tillfreds.
Sinsod , 1 million B + guld och annat lulllull, det kommer en tjej och hennes mamma och lämnade ett kuvert med
en inbjudan till bröllop, när vi står och pratar utanför grinden så framkommer det att sinsod är 1 million, och jag
säger, och detta går tillbaka till ungdomarna, min tjej säger, nej nej, mamman får behålla alltihopa, ehh, jaha?
hon säger, han har råd att betala, han är fotbollsspelare, ehh, jaha!!
Funderar på om det är försent att köpa in sig på en fotboll?
SAME, same, är man Farang så gäller just samma sak.Det har ältats i många forum nu.
Behöver inte vara så att hon skrapar ihop slantar på detta sätt , har hon en bra tjänst någonstans så kan hon tillex låna dessa slantar , inga större slantar ,alla jobbar inte ihop på att sälja sin kropp .. .............Att det finns bra tjejer med utbildning och även utan vet jag bestämt , även bartjejer kan även ha ett gott hjärta , varför skulle de inte kunna ha det , de är ju människor som alla andra ..Sinsod, här betalar bruden!
Jo, det är faktiskt sant. Min tjej kommer att hosta upp en guldtacka som hon vill att jag lämnar över till hennes mor.
Saken är den att jag har det mesta av mina tillgångar bundna i fastigheter och vill inte släppa dem ännu på ett tag.
Hon har tidigare varit gift, har en dotter och är 30 år yngre än vad jag är. Vi har hållit ihop i några år men inte visat annat än vänskap inför större delen av hennes släkt. Officiellt har hon kinesat på den skola där hon arbetar medan jag bott på hotel en bra bit därifrån. Givetvis har vi delat rum hela tiden.
Nu ska vi offentliggöra vår relation och, i enlighet med lokal tradition bör detta föregås av vissa händelser. Giftemålet kommer att ske sent nästa år men redan nu vill vi öppet kunna visa vår samhörighet.
För att detta ska kunna ske kräver morsan motsvarande 235.000 baht i form av en guldtacka att uppvisa för släkt, vänner och grannar. Allt för detta ansikte som inte kan förloras. Något giftemål krävs inte men gåvan, som förmodas komma från mig, ska visa på att jag menar allvar. Guldet kommer, förhoppningsvis, återlämnas efter en kortare tid och då återförsäljas med en smärre förlust till följd. Jag har erbjudit mig att frigöra kapital för ändamålet men min kära vägrar att lyssna på det örat och kommer på egen hand skrapa ihop kulorna.
Visar detta på att äkta kärlek kan uppstå mellan en yngre kvinnlig akademiker och en grånad herre? Hon har en relativt bra inkomst och behöver absolut inte jobba farang för sin överlevnad. Jag tror att denna kärlek kan finnas, speciellt om kvinnan ifråga alltid blivit behandlad med respekt och tillit.
Nu väntar jag på en kommentar från ett visst håll på detta forum att hon " med säkerhet skrapar ihop kulorna genom att sälja pussy i Pattaya".
Helt sant , så är det , trots att jag är gift med ring på fingret som jag aldrig tar av så raggar även tjejer på tillex tandläkaren eller banken på en , konstigt , de frågar om man har MiaThai ,ja svarar man , du vill inte ha ett gig då får man till fråga , har hänt mig 2 ggr på Siam commersial banken i central Pattaya , märkligt må jag säga ...
Det är kanske bara som du inbillar dig, ett önsketänkande?Helt sant , så är det , trots att jag är gift med ring på fingret som jag aldrig tar av så raggar även tjejer på tillex tandläkaren eller banken på en , konstigt , de frågar om man har MiaThai ,ja svarar man , du vill inte ha ett gig då får man till fråga , har hänt mig 2 ggr på Siam commersial banken i central Pattaya , märkligt må jag säga ...
Det är kanske bara som du inbillar dig, ett önsketänkande?
Samma här, det var en gammal kärring som försökte en gång för länge sedan men hon gav upp när frugan kom. Det är skönt att man inte har "det" som somliga här.55555, ja vissa har det väl, ingen som raggar på mig och frågar om gig så jag saknar det där lilla extra definitivt 5555