Känner stor oro över Putins agerande i Ukraina

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Svenska regrigen har nu helt vänt på kappan i frågan om hotet från öst , jag förstår att de gjort detta dessa dagar . Putin visar på en total avsaknad av moral, jag ser en stor risk för en invasion av Ukraina inom kort . Hur stor denna blir samt hur omfattande vet man aldrig .. Att Svenska regeringen nu pratar om att införa Svensk värnplikt samt 60 Gripenplan samtidigt som man avser öka invandringen och därmed kostnaderna för densamma gör mig vettskrämd . de verkar inte ha någon koll på ekonomin överhuvudtaget .. att något snart händer i Öst är för mig helt solklart ...

Skrämmande utveckling över en mycket kort tid , att sen genom medlemsskap i nato bli inblandade i ett storkrig med Ryssland vet jag ej om det är så klokt ,, men vad skall Sverige göra med ett gäng idioter som rustat av hela Svenska försvaret ... :'(

Idioterna får väl ta alla inkommande, och redan anlända asylsökande, och bilda en frontlinje mot öster om så behövs.
Man snackar om att integrera dom i samhället, så snabbt som möjligt. Här har man chansen till ett snabbt agerande.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp