Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så nu var resan bokad, ska pröjsa på Tis.
Så nu återstår att samla ihop alla förslag på boende som ni kommit med och gå igenom dom i lugn och ro på jobbet
Rolf
Nähä du jag har får ett ordererkännande.
Frugan upptäckte att när vi kommer hem så borde potatisen varit satt och tomaterna planterade, så en liten kompromiss i stället för 21 dagar blir det 17. Det spelar ju ingen roll för skördetiden men hon vart nöjd och jag med
Så i morrn blir det hotell utvärdering.
Rolf
SÅ nu var boendet klart. Vi satt och funderade hemma. Åka och kolla ett område och bo på hotell med allt serverat på ett tennfat. Nä! Vi hyr en lägenhet i stället och kör med självhushåll, kaffe på morgonen, . Så nu har vi en 2'a med kök tv internet balkong tillgång till pool och bla, bla, för 3080 sv kr för 17 dagar.
Så får det bli.
Tack alla ni som hjälpt till.
Rolf
SÅ nu var boendet klart. Vi satt och funderade hemma. Åka och kolla ett område och bo på hotell med allt serverat på ett tennfat. Nä! Vi hyr en lägenhet i stället och kör med självhushåll, kaffe på morgonen, . Så nu har vi en 2'a med kök tv internet balkong tillgång till pool och bla, bla, för 3080 sv kr för 17 dagar.
Så får det bli.
Tack alla ni som hjälpt till.
Rolf
Jaha, kanske menar du Tesco Lotus Supermarket, snett mitt emot turistpolisen, ja du får rapportera när du kommer ner, min flickvän guidar er gärna sa hon, så du vet var jag finns om du är intresserad!
Vet inte vad du refererar till, men Rolf har sedan ett bra tag nu köpt hus och är i Thailand nu och jag träffade han senast i februari i år i Thailand och han har det utmärkt bra oförskämt bra skulle jag vilja säga ;D
Åja Glimtan ett år sedan är det väl inte, men han är i Thailand i sitt hus nu och grejar för den vilde med allt från ugnar och annat och det vanliga bestyren med huset.
Kenta har ju tappat tänderna och skall få nya och påstår att man luktar illa av att äta mjölkprodukter, han påstår sig inte äta dessa eftersom man luktar illa och alla Thai tycker vi luktar illa och det skall då bero på att vi äter mjölkprodukter och hela kylen är fylld med mjölk jag vet för jag har själv roffat ifrån kylen.
Han älskar kanelbullar, vad finns i dem, jo smör (mjölk) osv????
Själv säger han att han har ätit vofflor idag, jag åt pannkakor igår osv, är det inte gjort på mjölkprodukter???, men värmen och luftfuktigheten kan få vem som helst att dribbla bort sig själv. ;D ;D ;D
Han gräver i sina krukor och skall ta körkort och Rolf har redan tagit samt Kenta skall försäkra sig och alla är jätteglada och trivs.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.