Läser ni böcker fortfarande?

CB och SD är någonting utöver det vanliga. Gökmannen är helt sanslös. Rekommenderas! :nod:

WBs Det nakna köttet är någonting av det sjukaste jag har läst. Ångrar att jag spillde tid på den. :thumbsdown:
Du menar nog den nakna lunchen, att han är svårläst håller jag med om, svårt att veta när han var inne i sina lsd trippar, läste hans nattens röda städer och fick mardrömmar,

Du menar nog den nakna lunchen, att han är svårläst håller jag med om, svårt att veta när han var inne i sina lsd trippar, läste hans nattens röda städer och fick mardrömmar,
Det var länge sen jag läste den, den rätta titeln på boken ska vara den röda nattens städer, vad gillar du att läsa biografier, en av dom bästa jag läst är Patti Smiths,

Läste ju American gods nyligen, bok som handlar om att vi tog med våra gudar till Amerika och nystartat krig mot it gudarna.

Har ju hört om vikinga gudarnarna men första gången jag hört om öststatsgudar som.
Czernobog.

Vilket som är boken, grym, får möta på 1000 sidor med olika gudar, Oden som fadern över gudarna som lockar till en nyutsläppt fånge från kåken.
Lätt skruvad bok.

Czernobog var ju en två eggad gud som inte visste om han var 1 eller 2 och om hans gode broder existerade, föddes som tvilling den ene god den andre straffet för ondskan och man nackade folk i hans namn med hammare.
En del av det jag tycker att människan är sjuk i huvudet!!

Hur han såg ut enligt myten..

1625575190399.png

Läste ju American gods nyligen, bok som handlar om att vi tog med våra gudar till Amerika och nystartat krig mot it gudarna.

Har ju hört om vikinga gudarnarna men första gången jag hört om öststatsgudar som.
Czernobog.
American Gods har gått som TV-serie och iallafall jag tycker att den är väldigt cool.

Som en Thailandare da
Han trodde nog, sist man läste så hade han öppnat cafe men var frustrerad hur hans fru drev det och funderade ppå att dra.
Han var trött på Thailand.
Inte säker om han är kvar i Thailand idag?
I husbygge tråden har han lagt upp videos på sitt husbyģe och det var fint, dock hade jag aldrig läst hans bok och tagit det som referens.
Inte läst boken men pga av all jävla kommunistsmörja han spred på forumet så tror jag e skitbok...

Han trodde nog, sist man läste så hade han öppnat cafe men var frustrerad hur hans fru drev det och funderade ppå att dra.
Han var trött på Thailand.
Inte säker om han är kvar i Thailand idag?
I husbygge tråden har han lagt upp videos på sitt husbyģe och det var fint, dock hade jag aldrig läst hans bok och tagit det som referens.
Inte läst boken men pga av all jävla kommunistsmörja han spred på forumet så tror jag e skitbok...
Var i Thailand bygger han hus

Om det ar samma gubbe jag tanker pa sa kom han till Patong med en segelbat 1980 och var och besokte mig i baren jag hade pa beachen Gotland inn
Stämmer nog han seglade hit första gången men var i ungdommen och för mig han skrivit om att han besökte dig, Macke heter han på forumet.
Var dock många år mellan den seglingen och tills han flytta hit.
Då var han en tele brat.

Liknande trådar

B
Svar
64
Visningar
8 K
N

Tillbaka
Topp