Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu har ju lönespec'en din trillat i inboxen skulle jag tro.
Men fan så risig kursen är. Ett lyft till 1,15 skulle vara på plats så att man slipper ha allt för mkt pengar i Norge.
Nu har ju lönespec'en din trillat i inboxen skulle jag tro.
Men fan så risig kursen är. Ett lyft till 1,15 skulle vara på plats så att man slipper ha allt för mkt pengar i Norge.
Jo, halvskatt var det, men likförbannat så var det dyrt i vanlig ordning.
Fast då bad jag dom dra fullskatt.
Tänkte att norska staten behövde pengarna bättre än jag gör just nu.
Aj phone! Näe inget för mig..
"Tunnare" innebär att glaset går sönder lättare eftersom man glömde bort luren i bakfickan och råkar sätta sig ner.
"Större" Ojojoj! Tycker det är en löjlig företeelse att skärmen skall vara större än sin egen hand och när det kommer till att kunna ringa/skicka sms till polarn, då skulle man lika gärna använda sin 32" LCD,Plasma eller LED tv och ha i bakfickan istället eller sätta mot örat för att ringa.
En mobiltelefon skall vara hanterbar i handen, oavsett om man har stora händer eller små
Min Nokia 1020(sista modellen innan Gates köpte)med Windows 8,1 , har funkat felfritt och med en 41Mp kamera och Carl Zeiss optik(som en systemkamera) är den oslagbar i bildtagningar, ingen annan mobiltelefon kan visa upp liknande. Ja Jo! Lite gnissel har det ju varit, men inget som jag har behövt att lämna in för att få fixat..
Jag har snart haft min 5:a i 3 år och den är lika fin ännu, inte en repa. Men jag är inne på mitt andra fodral, bra kvalité på fodralen är nog A och O.
Jag har snart haft min 5:a i 3 år och den är lika fin ännu, inte en repa. Men jag är inne på mitt andra fodral, bra kvalité på fodralen är nog A och O.
På firman byter vartannat år. Brukar hoppa mellan märken. Same same but different.
Tycker dock att IPhone har ett bättre OS men tycker samtidigt att man blir lite låst. I min nuvarande Sony laddar jag bara över min musiksamling på minneskortet och spelar både i bilen och i lurar.
Vill jag få in musiken i en iPhone så är det iTunes som gäller och det bara vägrar jag.
Får se vad det blir nästa gång. Alla lurar blir bara större och större. Gillas inte.
Gillar ju eg iPhone/Apple mer än Samsung, men kunde inte motstå köpa ny telefon till frugan nu när det såldes S6 Edge billigt.
Svårt motivera den stora skillnaden i pris mot en 6S, ska bli lite skoj jämföra med min iPhone 6.
Enda tråkiga är la att iPaden inte kommer gå ringa/smsa på längre för det är en grej jag gillar med Apple produkter när telefon, dator och iPad connectar.
Fick en IPhone 5 av dotter till min fru , den är 1 år gammal , och hon får ny på jobben en Samsug den är
bättre påstår hon . Men bakdelen med IPhone du må lada batteri varje dag och dette är en Thai telefon.
Så jag är inte säker om jag vill använda den .
Jag har en IPhone 4 som är 5 år gammel som har varit bra , men batteriet är inte bra , så jag har med
extra batteri på reser som jag brukar telefonen lite
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.