iPhone fortfarande Kung

Vad föredrar du ?

• iPhone

Röster: 9 52.9%
  • Dumphone

Röster: 8 47.1%

• Totala väljare
    17

Är helnöjd med min iPhone.. Har också en iPad 4 som är ett riktigt bra tidsfördriv när man väntar på flyg eller om man är hemma och latar i soffan

Konstig omröstning där man bara kan rösta på två miniroteter. Idag använder ju folk främst Android smartphones och i viss mån windowsphones (Nokias smartphones).
Om man ska köpa en smartphone varför välja en iPhone som har sämre prestanda och är slutnare än en Android.
Har själv en Samsung Galaxy S4, är ganska nöjd men ångrar att jag inte körde på en HTC One istället …
Använder inte alla funktioner, men ringa, messa, kamera, surfa, ett gäng appar … på plattorna kollar jag och barnen på film främst.

"Nyllet " sa:
Är helnöjd med min iPhone.. Har också en iPad 4 som är ett riktigt bra tidsfördriv när man väntar på flyg eller om man är hemma och latar i soffan

Ja om man inte har kunskapen eller har jämfört så begriper man inte bättre.
Iphone är en smartphone för dummies..

"Jonas " sa:
Såg ni tegelstenen.

Du menar de gamla NMS-450 man hade fast installerade i bilen ... moBILtelefon?

Eller eferföljande som bara vägde ett kilo som man skulle ha i en egen väska ... som en telefonhytt på hjul ...

"Janne " sa:
Du menar de gamla NMS-450 man hade fast installerade i bilen ... moBILtelefon?

Eller eferföljande som bara vägde ett kilo som man skulle ha i en egen väska ... som en telefonhytt på hjul ...

Men vad man än säger så hade NMT räckvidd används fortfarande till sjöss då vi kan få internet från det, nu inte samma tegelsten men en god hjälp för oss som är där ute. NMT sträcker sig lika långt som vhf nätet så från mastens höjd till målet. Går på nmt450mhz. Icenet heter företaget som deliverar det. Har också sat C men är långsammare.

Det är ju inte illa de har väl nytt protokoll säkert som är effektivare ....

"Janne " sa:
Konstig omröstning där man bara kan rösta på två miniroteter. Idag använder ju folk främst Android smartphones och i viss mån windowsphones (Nokias smartphones).
Om man ska köpa en smartphone varför välja en iPhone som har sämre prestanda och är slutnare än en Android.
Har själv en Samsung Galaxy S4, är ganska nöjd men ångrar att jag inte körde på en HTC One istället …
Använder inte alla funktioner, men ringa, messa, kamera, surfa, ett gäng appar … på plattorna kollar jag och barnen på film främst.

Android?? Är det ett märke?

Alla datorer jag har är från Apple och alla telefoner i huset är från Apple.
Vi har en lite surfplatta från Samsung. Den har nog inte varit laddad på.......vette fan. Men Android har aldrig fallit mig i smaken.

Kanske det är så att jag gillar iPhone för att det funkar bra med datorerna?

"andrejsdenruskige " sa:
Alla datorer jag har är från Apple och alla telefoner i huset är från Apple.
Vi har en lite surfplatta från Samsung. Den har nog inte varit laddad på.......vette fan. Men Android har aldrig fallit mig i smaken.

Kanske det är så att jag gillar iPhone för att det funkar bra med datorerna?

Har med en Samsungplatta som ligger och samlar damm, köpt till lillgrabben men han vill bara låna mammas iPad :)

"BaBoo " sa:
Android?? Är det ett märke?
Antar att du vet att det är ett operativsystem som de flesta tillverkar använder till smartphones (dock inte Apple och Nokia). Utvecklat av Google. Lika bra att vara tydlig även om jag tror du vet kan det ju finnas andra som inte vet.

"Janne " sa:
Antar att du vet att det är ett operativsystem som de flesta tillverkar använder till smartphones (dock inte Apple och Nokia). Utvecklat av Google. Lika bra att vara tydlig även om jag tror du vet kan det ju finnas andra som inte vet.
och ni vet att allt detta är baserat på Linux?

De nya är inget revolutionerande, dock passar iPhone mig bäst och inte p.g.a hårdvara eller design, utan på mjukvaran.

Lite större skärm (på bredden) och 3:ans utformning hade varit bra

Tyvärr som väntat. Inget speciellt men jag fortsätter med iPhone. Av två onda ting är Google värst enligt mig :)

Liknande trådar

G
Svar
6
Visningar
1 K
G
B
Svar
22
Visningar
4 K