Läser ni böcker fortfarande?

Det finns en Martin Särnberger som bor i Lampang.
Bor han där fortsatt? Ett av hans sista inlägg var, trött på funderade på lämna Thailand, testade även munklivet par av dom sista veckorna runt chiang Mai, kanske kvar men han gnällde på det och var påväg att lämna då vad han skrev här.

Här är hans hustråd iaf.

Bor han där fortsatt? Ett av hans sista inlägg var, trött på funderade på lämna Thailand, testade även munklivet par av dom sista veckorna runt chiang Mai, kanske kvar men han gnällde på det och var påväg att lämna då vad han skrev här.
Enligt facebook bor han i Lampang men har även adress i Göteborg.

Hittar bara en med namnet Martin Särnberger.
Må så vara men han är känd för oss i TS att han lämna var väl pga bråket med Janne och båda rök.
människan du skriver om var känd på forumet innan men blev ett storbråk, jag träffade Janne under den tiden, Långeman träffa macke under den tiden och sa till mig rabiat kille som inte tog ett fel...

Må så vara men han är känd för oss i TS att han lämna var väl pga bråket med Janne och båda rök.
människan du skriver om var känd på forumet innan men blev ett storbråk, jag träffade Janne under den tiden, Långeman träffa macke under den tiden och sa till mig rabiat kille som inte tog ett fel...
Inte för mig, ja det finns ju en hel del på thaiforum.

Som sagt är det macke, känd kille på forumet innan och polare med Legolas, Alla som hängt på TS några år vet vem det är.
Slutade hänga här efter bråk mellan han och Janne.
Stämmer bra, vad jag vet så har inte @macke vart här sen dess, däremot är janne här med ett annat nick och läser dagligen :laugh:

Denna bok ar skriven av en medlem har pa Thai snack Tror jag!! annars sa ar han pa det andra forumet..

241388888_387462549489393_7840032645153239897_n.jpg
Har last halva boken nu, och kan gott rekomendera den, mycket mat nyttigt i den som ska eller ar bosatta i Thailand

Har du läst ut boken? Grabben och jag kommer nog i nästa vecka.
Tror du er fiskleverans kommit då så jag kan köpa till frugan.
Ja boken har jag last, men all fisk ar slutsald, do ska ut och fiska i natt , men fisken ska torkas och nu regnar det i Khao lak omradet , men men man vet aldrig kanske hinner hit tills du kommer, hur manga paket vill du ha

Liknande trådar

B
Svar
64
Visningar
8 K
N

Tillbaka
Topp