Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var väl inte ens dusch på dom bilderna utan skopa vatten, ingen som skrev att Thai var renligare, för ofta bara skölja ena handen i lite kall vatten.
Men tror vi västerlänningar som har hemma har många gngr water heater, tvål och tvättar båda händerna med tvål vid toa besök.
Var väl inte ens dusch på dom bilderna utan skopa vatten, ingen som skrev att Thai var renligare, för ofta bara skölja ena handen i lite kall vatten.
Men tror vi västerlänningar som har hemma har många gngr water heater, tvål och tvättar båda händerna med tvål vid toa besök.
Men ämnet började ju med att ”vem använder toapapper när det finns rövdusch”
Så eftersom toapapper bilden inte hade någon dusch så var ämnet helt onödigt ifrån början
Det var det jag ville visa med mina toa bilder också.
Jag har alltid toapapper i bilen om det skulle bli panik men oftast stannar jag vid bensinmackar längs vägarna och använder handikapptoan som nästan alltid finns där med både riktig toastol och rövspolare, sen får man tvätta sig så gott det går.
Thailändska gristoaletter undviker jag om jag kan.
Så eftersom toapapper bilden inte hade någon dusch så var ämnet helt onödigt ifrån början
Jag har alltid haft problem innan pga tunnt skinn och använder papper blir efter ett tag blodigt och sen kliar.
För mig sen jag flytta hit och har rövdusch i varje badrum/toalett inget sånt problem längre.
Innan med papper kliade och kändes aldrig som blev riktigt rent för nu med dusch inte det problemet.
Nu misstanker jag skarpt att toapapper bilden visst har "rövdusch", en variant som är kopplad till kranen i handfatet. Kanske @Jo-Be kan bekräfta eller dementera.
Jag har alltid toapapper i bilen om det skulle bli panik men oftast stannar jag vid bensinmackar längs vägarna och använder handikapptoan som nästan alltid finns där med både riktig toastol och rövspolare, sen får man tvätta sig så gott det går.
Thailändska gristoaletter undviker jag om jag kan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.