Läser ni böcker fortfarande?

Här några böcker om Thailand

böcker (2).jpg

böcker (3).jpg

böcker (4).jpg

böcker.jpg

CB och SD är någonting utöver det vanliga. Gökmannen är helt sanslös. Rekommenderas! :nod:

WBs Det nakna köttet är någonting av det sjukaste jag har läst. Ångrar att jag spillde tid på den. :thumbsdown:
lyssnade igår på ett program om sture dahlström i sveriges radio p1 som heter, snedtänkt med kalle lind, om du gillar sture så rekomenderar jag att du lyssnar.

Denna läser jag nu..på paddan.
En lite annorlunda (historisk roman)

Såhär beskrivs den.
Gränsen mellan det förflutna och framtiden suddas ut i denna genreöverskridande och fängslande dystopi.
Den andra sömnen undersöker utan att predika den moderna civilisationens oundvikliga framfart mot undergången.

1675285854022.png

Drönarhjärta ligger framme nu!
Lars Wilderäng har skrivit massvis med böcker.
Jag har inte läst någon ännu men jag får nog ge honom en chans.
Han har ju även en blogg där han rapporterar från kriget i Ukraina..som jag läser dagligen.
Kan jag verkligen rekommendera om du inte redan läser den.
Gå in på senaste nytt så får du utförliga rapporter dagligen.

Roald Dahls böcker uppskattade både dottern och jag. Men nu anser tydligen PK-människorna att hon har tagit skada av dem.

Vågar man hoppas på att våra oredigerade (i original) böcker kan bli av värde i framtiden? Tintin i Kongo är ju det Tintin-albumet som betingar högst värde på samlarmarknaden.

Brukar läsa mina bankböcker då och då. Lol. Skämt åsido, jag läser böcker dagligen. Den jag håller på med nu verkar bli en riktig långtradare:(
'Scot Turow The Burden of Proof'. Undvik...

Liknande trådar

B
Svar
64
Visningar
8 K
N

Tillbaka
Topp