Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Valentines day idag. Brukar vara den dag då det lyssnas på mer My Bloody Valentine än något annat.
Denna dag var inget undantag. Klippet är från Lost in translation. Om man kan kalla MBV för mästarna av
oväsen har oväsendet antagligen aldrig varit vackrare än i "Sometimes".
Fast bäst idag får bli "Forever" med Pascal som är en cover på "I will stay" med Hurriganes.
Tyckte först den var klockren gällande dagens tema tills följande rader levererades en bit in på låten...
Jag ska ringa och hota din mamma
Du ska få se vad som händer om du lämnar mig
Låtar som dessa påminner mig om Pattaya, och barerna, kan nästan säga den gamla goda tiden, då volymen inte ännu var helt på max och musiken inte endast var rap och hiphop.
Vad tror ni det beror på att musiken idag inte är något vidare i våra gamla öron? Jag tror unga idag nog diggar skiten. Lyssna bara på musiken i Pattayas barer t.ex. Ni förstår väl vad jag menar? Det är ju helt fel musik, mest gamla gubbar som jag där. Varför skall vi lida? Eller spelar dom kanske för sig själva? Dom är ju inte heller längre för det mesta några ungdomar, snarare 35-40+.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.