Låtar du älskar att lyssna på.

15 år, andra tjejen, löjligt kär, förstår inte dom kvinnliga tankarna idag ;)
Nåt tonnåringar håller på med.
Låten som får mig att tänka och minnas då.

Nu borde jag gå och lägga mig, men har ingen lust om åker ut på en båt om par dagar och bygger vindkraftverk och samtidigt företräder arbetskraften.
Nu har dom sparkat 1 norsk matros för att göra företaget som hyr in oss arbetare nöjda, men när såg flygbiljetterna såg ut som 2 matroser.
Nu företräder jag inte någon men haft åsiktsutveckling med förbundsledare ombord då jag inte gillar facket men inte företagets agerande nu. utveckling jag gillar.

Nu borde jag gå och lägga mig, men har ingen lust om åker ut på en båt om par dagar och bygger vindkraftverk och samtidigt företräder arbetskraften.
Nu har dom sparkat 1 norsk matros för att göra företaget som hyr in oss arbetare nöjda, men när såg flygbiljetterna såg ut som 2 matroser.
Nu företräder jag inte någon men haft åsiktsutveckling med förbundsledare ombord då jag inte gillar facket men inte företagets agerande nu.
Har utveckling jag gillar.

Sagt att ert jävla ansvar ombord som fackombudsmänd ombord att göra era hörda, ni är valda.
Jaja Jonas vi är för maskin, nej svarar jag då ni är för ombordstrevnad.
Vi skall ha ett bra vardagsliv ombord.

En million borde vete, borde inte ens behöva fråga
Har man vart på en konserthall vilket band det än gällt på 70-90 iaf så har man väl vrålat oooao oooao.

Sämsta med kiss är ju styrst av kiss industry, svårt och hitta äkta låt.
Dom här ungdommarna finns det gott om på nätet och tokiga när man va r ung, blir repeat.

Vlivit giriga som alla 89 var bästa shout at de devil men enda do delade.
.
Sen 2019 som inte ens kan jämnställas, dom förstör ju för sig själa.

Man får ju veta att ACDC hade inte budgeten som dom har nu på 80 talet.
Sångarna är bra men originalet som inte många hört idag.

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar