Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu borde jag gå och lägga mig, men har ingen lust om åker ut på en båt om par dagar och bygger vindkraftverk och samtidigt företräder arbetskraften.
Nu har dom sparkat 1 norsk matros för att göra företaget som hyr in oss arbetare nöjda, men när såg flygbiljetterna såg ut som 2 matroser.
Nu företräder jag inte någon men haft åsiktsutveckling med förbundsledare ombord då jag inte gillar facket men inte företagets agerande nu. utveckling jag gillar.
Nu borde jag gå och lägga mig, men har ingen lust om åker ut på en båt om par dagar och bygger vindkraftverk och samtidigt företräder arbetskraften.
Nu har dom sparkat 1 norsk matros för att göra företaget som hyr in oss arbetare nöjda, men när såg flygbiljetterna såg ut som 2 matroser.
Nu företräder jag inte någon men haft åsiktsutveckling med förbundsledare ombord då jag inte gillar facket men inte företagets agerande nu.
Har utveckling jag gillar.
Sagt att ert jävla ansvar ombord som fackombudsmänd ombord att göra era hörda, ni är valda.
Jaja Jonas vi är för maskin, nej svarar jag då ni är för ombordstrevnad.
Vi skall ha ett bra vardagsliv ombord.
En million borde vete, borde inte ens behöva fråga
Har man vart på en konserthall vilket band det än gällt på 70-90 iaf så har man väl vrålat oooao oooao.
Sämsta med kiss är ju styrst av kiss industry, svårt och hitta äkta låt.
Dom här ungdommarna finns det gott om på nätet och tokiga när man va r ung, blir repeat.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.