Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ytterligare ett liveframträdande. Här gissar jag att Liam tagit en paus för att vila stämbanden medans
brorsan sköter sången. Gjorde ju ingenting. Bra tryck i denna Neil Young cover får man säga
Ett sista.
Avslut från Thailand, frugan flyger ner på Lörd med fullmakt och kommer hem igen efter songkhran.
Tack och hejdå, blir inga fler besök neråt för mig och slut på forumdelen.
"That goddamn social life..." Finns dem som inte har något alls emot att stå och kallprata inne på Ica tex med
nån gammal klasskamrat. Eller bara nån bekant från förr som inte setts på år och dag. Vissa verkar tom tycka att det är kul.
Ja, såvida dem inte låtsas då. Riktigt skön låt annars som finns med på utmärkta American Ceasar som gavs ut 1993.
Tror märkligt nog det kan vara första gången jag ser Iggy Pop spelandes ett instrument. Iggy är kanske ingen fantastisk
sångare men vilken röst! Härlig interaktion fö med den lilla församlade skaran åhörare
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.