Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Long Chae är ett litet café i den lilla staden Bangsaen i provinsen Chonburi. Påträffad av en slump, men hur som helst så visade sig kaffet vara gott och utsikten fin.
Long Chae är ett litet café i den lilla staden Bangsaen i provinsen Chonburi. Påträffad av en slump, men hur som helst så visade sig kaffet vara gott och utsikten fin.
Vi har åkt vidare från Bangsaen nu, men jag var där tidigare idag. Kommer att välja det caféet igen nästa gång jag har vägarna förbi. Har varit på andra caféer i Bangsaen förrut och inte fått alls lika gott kaffe.
Vi har åkt vidare från Bangsaen nu, men jag var där tidigare idag. Kommer att välja det caféet igen nästa gång jag har vägarna förbi. Har varit på andra caféer i Bangsaen förrut och inte fått alls lika gott kaffe.
Jaha, men är du i området nära Ban Phe-Rayong eller är du på väg norrut eller liknande. Eftersom du är kring Chon Buri är det ju inte långt till mig om du förstår vad jag menar!
Jaha, men är du i området nära Ban Phe-Rayong eller är du på väg norrut eller liknande. Eftersom du är kring Chon Buri är det ju inte långt till mig om du förstår vad jag menar!
Long Chae Bangsaen : 30 meter norr om Restaurangen Long Chae är det en ny Restaurang som har
ferang mat , det var nästan fullt med folk i går . Jag och min fru var där och tog en öl i går , men dom
andre berömma maten .Sista bild är av 2 finlandsvenskar med Thai fru som bara skulle bara stanna 2
dagar i Bangsaen , dom skulle till Hua Hin , men dom gillar Bangsaen så här stannar dom i en månad .
Här har vi en Ferang Restaurang i Bangsaen som har namnet CARROT och ligger i Sai 4
där alla svenskar bor . Här har dom Svensk Jul bord
Och här har dom Svensk mat som dom säljer , kalles kaviar , sill file , svenske ostar , knäckebröd osv.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.